Viertal dressuur LRV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Viertal dressuur LRV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:03

Wat gaaf zeg, nog nooit gezien :oo

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 21:57

Sjolvir Het was echt heel leuk ! Vooral omdat ik er zo'n goed gevoel over had !

WiskyBokjes Ja het was ver rijden en vroeg ! Maar ik heb geslapen onderweg :P haha

kleinvosje Ik denk dat elke LRV verplicht is om een viertal en/of een achttal te rijden :)
En ja dat de caps niet hetzelfde zijn.. Niet iedereen heeft dezelfde smaak en budget om dezelfde cap te kopen maar ik begrijp je standpunt wel :)

rooswita Afstanden moeten we inderdaad nog op letten :)

SheeNegro Bedankt ! Het was echt tof en ik ga het meer doen waarschijnlijk :P en vooral meer kijken ja :j

Knakker Dankjewel ! En ik ga me niet uitspreken over een medeclubgenoot :P Hij heeft volgens mij ook nog een jong paardje :)

ElineBungle Ik moet sowieso vroeg opstaan want ik rij mee met de camion van een vriendin en zij en haar vriend rijden al in het achttal dus ik moet altijd al vroeg opstaan dus ja dan kan ik beter mee viertal rijden anders zit ik maar te niksen :P

karijn Dankje !Complimenten aan de papa :D haha ik vind het ook een goeie foto, je ziet echt de kracht dat Furioso gebruikt :j

Vincy Dankuu ! :D

plovesb Bedankt ! :D

Laura01234 Gaan we op letten :j en rustig blijven is al moeilijk voor Fur dus ik was al meer dan tevreden :D

HarriesHorse Merciee :)

ijssnuiver Je hebt groot gelijk ! Het heeft wat tijd nodig en dan zijn we op elkaar ingespeeld :)

White0King Wat bedoel je ? :P

eclair98 Kom eens een wedstrijd bijwonen, dan zie je 500 paarden ofzo en bijna iedereen rijd mee achttal of viertal :D

FURIOSO EN IK STAAN IN UITGELICHT ! Whoehoee echt super leuk ! :D
Dank jullie wel ! *\o/*

Lumkea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:03

Wow! Ik heb al een aantal topics van jou en Furiose zien passeren (vooral op bokt.be) maar die is toch wel enorm vooruitgegaan! Je hebt hem lekker lopen nu! En het is dan ook een prachtbeest!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:22

wat gaaf zeg, en wat knap!
ziet er echt goed uit, en jullie zijn qua rijden super vooruit gegaan volgens mij, complimenten!

Xlisa_dekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:31

Ziet er onwijs leuk uit! Leuk paardje ook!!

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:46

Wat leuk ! :D Vlak bij de deur ! :P
Leuk paardje ! :)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 15:54

Lumkea Dank je wel ! :o En er zit dan ook echt verbetering in :D

Nouvel Heel hard bedankt ! :D Het ging naar mijn gevoel dan ook echt goed :j

Xlisa_dekker Het was ook leuk :D

Babeau Oh leuk ! Ben je komen kijken naar de wedstrijden ? En dank je :)

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:50

Ik wil even zeggen dat ik het er echt super netjes uit vind zien. Ik volg al heel lang jou topics en had toevallig de afgelopen maanden dit niet meer gedaan. Heb je les gekregen of zo. Ongelofelijk wat een verschil. Jij zit echt 100 x beter. Je zit nu echt heel netjes rechtop ipv steeds hangend naar voren.
Hij gebruikt zijn achterhand veel beter. Hij is veel voller in bespiering aan het worden. Ziet er echt top uit. Viertal ga je nu vaker doen of niet? Hij past er super tussen. Keep up the good work!

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:39

furioso schreef:
Lumkea Dank je wel ! :o En er zit dan ook echt verbetering in :D

Nouvel Heel hard bedankt ! :D Het ging naar mijn gevoel dan ook echt goed :j

Xlisa_dekker Het was ook leuk :D

Babeau Oh leuk ! Ben je komen kijken naar de wedstrijden ? En dank je :)

Nee, ik was van plan om te komen en foto's te komen trekken, maar er was toch nog iets tussen gekomen ;)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 09:55

Enamorado Héé echt super bedankt voor je complimenten ! :D
Met de LRV krijgen we nu elke woensdag goed les (dit is met 4 ruiters tegelijk maar echt haalbaar :) ) en sinds die lessen gaan we echt met sprongen vooruit en is de lesgever zelf heel hard verschoten hoe we nu rondrijden tegenover het begin (rondcrossen in galop, hoofd omhoog, benen naar alle kanten,...)
En ik probeer echt heeel hard op mijn eigen zit te letten :P het is nog altijd niet perfect maar inderdaad wel beter :)
Viertal daar oefenen we elke vrijdag voor (is zowat verplicht) en de volgende wedstrijd doe ik hoogstwaarschijnlijk weer mee :D

Edit: Hij is ook wel ronder en voller geworden en dat terwijl hij niet echt iets speciaals krijgt :P hij staat alleen 24/7 op de weide en hij krijgt wat onderhoudsvoer en that's it :D Nu ziet hij er wat meer PRE/andalusiër uit dan in het begin vind ik :P

Babeau Aahzoo :)

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:05

Ronder bedoelde ik in zijn bespiering haha. Hij was ook een tijd lang mager bespierd bij zijn rug en schoft. Dus zeg maar bij zijn ruggegraad. Doordat je nu anders rijd zal dit ook we erg verbeterd zijn. Hij treedt ook meer onder met zijn achter hand dus hij gebruikt zijn motor nu anders. Niet meer crossen haha

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 10:10

Enamorado schreef:
Ronder bedoelde ik in zijn bespiering haha. Hij was ook een tijd lang mager bespierd bij zijn rug en schoft. Dus zeg maar bij zijn ruggegraad. Doordat je nu anders rijd zal dit ook we erg verbeterd zijn. Hij treedt ook meer onder met zijn achter hand dus hij gebruikt zijn motor nu anders. Niet meer crossen haha

Aaah hahaa jaa dat ook :D hahaa geen gecross voor ons meer hoor :P
Hij gebruikt echt beter zijn achterhand en hij loopt meestal echt super op de trainingen :) nu alleen nog op wedstrijd en het komt goeed :D
Op wedstrijd is hij nog veel te gespannen waardoor we nooit niet echt veel punten kunnen halen spijtig genoeg..