Wat een lieverd Zo schattig dat hij een kusje gaf Helemaal verliefd. stuur maar op die pony
prachtig dat withoofd trouwens En die laatste foto!! so cute
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-13 21:42
De mensen die mij al langer kennen, weten dat ik altijd veel te veel foto's maak En aangezien we al zo snel op pagina twee zitten, komen hier nog meer foto's van Ti's eerste twee jaren
Whoehoe weer een TiTopic !! Opnieuw nog eens gefeliciteerd natuurlijk met de grote stoere vent! Mooi overzicht weer; en mooi feestje! Zo leuk dat je de traditie zo mooi in beeld hebt met de bekende vergelijkfoto's En waar zit de 'vind ik leuk-knop' voor 'misschien blijft Ti wel'?!
GefeliciTIeerd! Ik blijft Ti echt een geweldig dier vinden. Hij ziet er zo nuchter en goedwillig uit .
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 16:56
Iedereen bedankt voor de felicitaties en complimenten
BL, hij wordt zeker groot!! Ik ben al 100 jaar Daisy gewend en hij is echt al een stukje groter. Zijn hoogte went nog niet echt, ik verwacht iedere keer weer dat hij lager is
Neonlight! Da's lang geleden! De tijd gaat echt heel snel hè?
Buster, ik mis de 'vind-ik-leuk-knop' ook echt hier op Bokt!
Borahlover, dat is hij ook zeker! Hij is altijd zo met je bezig als je bij hem bent. Dais eet gewoon door of staart een beetje voor zich uit. Ti kijkt echt naar je, zit aan je met zijn lippies, ook tijdens het wandelen. Het is echt een heerlijk beest!
Leuke foto's weer Cynthia, hij blijft toch een knapperd! En stiekem ben ik ook wel een beetje heel erg blij om te lezen dat hij misschien lekker bij jou blijft!!
Sajavado, op de vorige pagina heb ik dat geschreven. Als echte fan lees jij toch alles?
Killed, dat is hij al staat in mijn vorige post. Dais is 1.45m en Ti heb ik vorige maand gemeten op 1.47m. Woensdag ga ik ze even opnieuw meten, op een vlakke ondergrond.
Rixtb, dat komt omdat het ventje het een beetje moeilijk heeft (gehad) de laatste weken. Hij verhaart nu wel, dus ik denk dat hij er over een maandje een stuk beter uitziet.
Succubi, ja, nog maar 364 dagen en dan is het alweer zo ver!
De rest: bedankt!
Succubi
Geplaatst: 13-05-13 20:51
Cynthia82 schreef:
Succubi, ja, nog maar 364 dagen en dan is het alweer zo ver!
RC86
Geplaatst: 13-05-13 21:04
Mooi om te zien hoe die zo is uitgegroeit en gefeliciteerd natuurlijk Mijn fotograafvingers kriebelen als ik hem zie hoor haha, wat een knapperd!
turtlelito
Geplaatst: 13-05-13 21:09
Ik vind wel, dat, omdat hij een beetje Tielig is, hij eerder weer een appelsappie verdient dan over 364 dagen hoor........ Da's zo'n onoverzichtelijke periode voor zo'n twentertje. Ik denk dat ie over 3.64 dagen al wel weer toe is aan een ieTisiepietsie sappie!