EN DIE MANEN

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meganx schreef:![]()
![]()
wat een prachtige haflinger. Ben benieuwd hoe ze het onder het zadel doet .
als je haar beu bent,mag je haar gewoon brengen hoor
IrisvdBorne schreef:zoals ik al zei: opsturen die handel! Strikje hoeft er nog niet eens omheen. Wat een gaaf paard zeg, vooral haar uitstraling (en haar manen natuurlijk, wauw)
mnkortleve schreef:Heerlijk toch zulke lange manen, lekker frutten en frunniken.Ik heb tinkers met op meer plekken een hoop haar als je het tijdig bij houd is het helemaal niet zoveel werk.
Nagano schreef:![]()
![]()
![]()
wouw kan je niet beter door geven dat we een emmer moeten pakken voor dat we gaasn kijken
wat een plaatje zeg veel plezier met haar
CindyUniek schreef:ze is echt mooi daan!
Ik ben echt happy voor je!! eindelijk eindelijk
ayla31 schreef:&Lang leven de blonde manen en eigenwijze karakters! Ik vind niet dat ze te dik is maar dat is mijn mening :p veel plezier met dr!
FriesWytske schreef:Mooie haflinger. Maar ze is helemaal niet te dik. Dit is het model wat de meeste haflingers hebben.
Marit schreef:Zeg TS, in welk deel van Nederland woon je?
Merry98 schreef:mnkortleve schreef:Heerlijk toch zulke lange manen, lekker frutten en frunniken.Ik heb tinkers met op meer plekken een hoop haar als je het tijdig bij houd is het helemaal niet zoveel werk.
InderdaadMoet alleen even andere elastieken halen./extra...
Want deze zijn een beetje uitgelubberd die ik nu heb. Dus morgen even inkopen doen bij de action.
Naar gewone haar elastieken zonder dat ijzertje.