Hey! Wat leukweer eens wat van jouw paardjes te horen. Die heb ik een poos gemist zeg! Ik kan me nog herinneren dat hij er net was en ze nog met een draadje ertussen naast elkaar stonden. Hoe lang is hij nu eigenlijk alweer bij je?
Anoniem
Geplaatst: 11-05-13 23:35
Dank je Moet bekennen dat ik helemaal niet meer zoveel topics maak als vroeger, maar vandaag vond ik het wel een mooi moment Spijtig genoeg staan ze nu weer met een draadje ertussen, maarja.. Hij is al bijna anderhalf jaar van mij, tijd gaat snel!
verwijderd13
Geplaatst: 12-05-13 12:30
Echt hoor wat jij met dat beestje doet.......RESPECT moest ik een paard zijn, zou ik ook wel men ouwe dagje bij jou willen doorbrengen hoorw
nadita
Geplaatst: 12-05-13 12:37
Super dat je hem een fijne oude dag wilt en kunt geven. Pony is een mazzelaar dat hij bij jou terecht is gekomen. Velen eindigen anders....
Anoniem
Geplaatst: 12-05-13 14:56
Wauw, dank jullie wel
moonfish13
Geplaatst: 12-05-13 15:01
Ik vind het een vreselijk aandoenlijk dier om te zien en ik snap dat je er voor gevallen bent!
Zammie
Geplaatst: 12-05-13 15:02
Ik vind het top van je, dat je zoveel ervoor over hebt en verder denkt om je paarden een goed leven te geven.. Ik heb geen tips voor je wat betreft je andere topic, maar zag hele goede langskomen en daarom voor jou!
Andere topic staan fijne tips in Ook fijn om te weten dat er nog wel meer paarden het goed doen terwijl ze niks meer zien. Het gaat ook steeds beter in de weide, elke dag zie ik hem meer vooruitgaan mbt het vinden van de weg, dus dat is alleen maar super.
En dank jullie wel! Ik wist trouwens niet dat er zo'n geweldig karakter in het beestje zat .. zo lief en aanhankelijk als hij je éénmaal vertrouwt .. echt gek is het eigenlijk .. 'vroeger' was die zo helemaal niet, maar toen was ik ook niet zo met paarden bezig als nu, toen kende ik dat allemaal nog niet .. Alles is op het juiste moment samengekomen
spitenmazz
Geplaatst: 12-05-13 22:23
Ach, wat een scheetje. Super dat je dit doet, respect hoor! Hopelijk heb je er nog heel wat jaartjes plezier van!
Eileen_
Geplaatst: 12-05-13 22:24
Respect, heel veel respect voor mensen zoals jij Groot voorbeeld voor mij voor later
Het paard van mijn schoonvader (Fries) is volledig blind aan beide ogen. (maanblindheid) Ze is zo ingespeeld op dr baasje dat ze door hem nog goed te leiden is. Echter voor ons is het niet meer te doen doordat ze heel eenkennig was voor ze blind werd en nu nog meer omdat ze zo op hem vertrouwd. Als wij haar poberen te leiden word ze heel onzeker. Ze geniet nog van dr leventje in dr stal en in de wei. Soms botst ze wel eens ergens tegen maar ze is nog goed op dr gemak in de weide en weet precies hoe groot die is en waar de draad staat.
Anoniem
Geplaatst: 13-05-13 13:26
Dank jullie wel allemaal
@ 3timesmom : super toch dat het toch wel gewoon nog allemaal kan? Wat hij bij anderen doet weet ik niet, daar heb ik ook mijn twijfels over.. Bij mij voelt het allemaal heel vertrouwt en lijkt het niet anders dan daarvoor, maar wat hij bv. bij de verzorgster zou doen (verzorgt hem een paar weken) weet ik niet, en ik weet ook niet of ik het risico wil nemen .. Stel dat hij inderdaad erg onzeker wordt .. Hij is sowieso al wat bangig aangelegd van nature, maar is het type paard dat bevriest en dan ontploft .. dus ja .. ik vind het moeilijk .. Ikzelf merk weinig verschil, zaterdag was er 1 momentje dat hij schrok en wilde wegrennen (vind ik ook niet gek, als een stuk achter je ineens paarden in de weide als een idioot gaan galopperen en je hoort dat alleen maar ) maar hij kalmeerde ook meteen toen ik wat tegen hem zei .. en dat moet je hebben ..