takkie_muis schreef:Prachtig! maar idd Cassidy... en beenbescherming ben ik nou een leek die het onzin vindt?
Als ze zo maf doen snap ik beenbescherming helemaal!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luz_ElenaE schreef:Het is inderdaad jammer dat ze het hele jaar in de wei kunnen maar met veengrond en randstad is dat niet te doen. Gelukkig komen de meeste in de winter in de paddock
Het gaat inderdaad heel hard! Gelukkig ging er dit jaar geen een paard onderuit wel een paar die past op het laatste moment door hadden dat ze eerst het hoekje om moesten voordat ze bij hun wei waren dat zorgde wel voor wat noodstops
Vorig jaar was het regenachtig toen zijn er wel een aantal onder uit gegaan
Luz_ElenaE schreef:Ja dat ligt aan de opvoeding maar als er 1 uitbreekt gaat de rest mee. Beenbescherming ja ik vind het nodig voor alleen de eerste dag maar dat mag iedereen nu zelf weten.
En nee hoor sommige gingen na een uurtje al naar binnen anderen wat langer maar dat moet iedereen zelf beslissen
En dit is in mijdrecht
GamblersCup schreef:plientjedres, als dat "steeds" is, zal er wel een kern van waarheid in zitten he!
En er mag gewoon commentaar gegeven worden in in the picture, dus dat doe ik als ik dat nodig vindt. En als ik medelijden heb met dieren, vind ik dat nodig.
Cassidy schreef:Luz_ElenaE schreef:Ja dat ligt aan de opvoeding maar als er 1 uitbreekt gaat de rest mee. Beenbescherming ja ik vind het nodig voor alleen de eerste dag maar dat mag iedereen nu zelf weten.
En nee hoor sommige gingen na een uurtje al naar binnen anderen wat langer maar dat moet iedereen zelf beslissen
En dit is in mijdrecht
Niet mee eens dat, als er een uitbreekt de rest automatisch meegaat. Dan schort er ook wat aan de basisopvoeding van de rest die mee wil gaan :D
Cassidy schreef:Luz_ElenaE schreef:Ja dat ligt aan de opvoeding maar als er 1 uitbreekt gaat de rest mee. Beenbescherming ja ik vind het nodig voor alleen de eerste dag maar dat mag iedereen nu zelf weten.
En dit is in mijdrecht
Niet mee eens dat, als er een uitbreekt de rest automatisch meegaat. Dan schort er ook wat aan de basisopvoeding van de rest die mee wil gaan
GamblersCup schreef:plientjedres, als dat "steeds" is, zal er wel een kern van waarheid in zitten he!
En er mag gewoon commentaar gegeven worden in in the picture, dus dat doe ik als ik dat nodig vindt. En als ik medelijden heb met dieren, vind ik dat nodig.
Luz_ElenaE schreef:Het is inderdaad jammer dat ze het hele jaar in de wei kunnen maar met veengrond en randstad is dat niet te doen. Gelukkig komen de meeste in de winter in de paddock