Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:De foto's waar jij zegt dat je ze lager rijd vind ik bijna nog bovenin ik zou haar persoonlijk veel lager en over de rug rijden.
HorSeFanx schreef:Ik denk dat je zo gaat staan in de beugels, omdat je beugels meschien te lang zijn? ik weet het niet.![]()
Meschien het proberen waard?
En, bijna elke foto, heeft die zijn mond open en oortjes achteruit,
Meschien ben je wat te streng in zijn mond?
Of hangt hij heel erg aan de teugels?
Het is maar een tip. niet dom bedoelt.
Je vraagt om iemands anders mening,![]()
Succes!!
HorSeFanx schreef:Ik denk dat je zo gaat staan in de beugels, omdat je beugels meschien te lang zijn? ik weet het niet.![]()
Meschien het proberen waard?
En, bijna elke foto, heeft die zijn mond open en oortjes achteruit,
Meschien ben je wat te streng in zijn mond?
Of hangt hij heel erg aan de teugels?
Het is maar een tip. niet dom bedoelt.
Je vraagt om iemands anders mening,![]()
Succes!!
chikohaa schreef:Tooske schreef:De foto's waar jij zegt dat je ze lager rijd vind ik bijna nog bovenin ik zou haar persoonlijk veel lager en over de rug rijden.
Ze kunnen bovenin ook prima over de rug lopen hoor. Sterker nog, met het achterbeen erbij is dat een stuk makkelijker voor een paard dan dat lage over het voorbeenvallende houding.
Ziet er verder hardstikke goed uit. Denk dat ze niet meer genoeg voorwaarts denkt als ze wat over of achter de teugel kruipt, geeft niets, lekker door blijven oefenen!
S_en_Z schreef:Ben blij dat ik zo KAN rijden.. ben er ook zelfs een beetje trots op. Want ik stap iedere dag blij van mijn paard (en vroeger kwam ik geregeld huilend van mijn paard). Zelfs als we een dag stappen terug moeten zetten ipv. vooruit.