Jackytje schreef:Waarschijnlijk naar SerfausLeuk zeg!
Grappig, ik ga altijd in het dorpje daarnaast op vakantie, in Fiss

Mooie haflinger is het zeg!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melody7 schreef:Fiss & Serfaus ken ik dan weer niet, welk gebied liggen die plaatsen? wie weet nog een idee voor volgend jaar
Ja heecht een gaaf paard vind ik het!
Aulaantje_x schreef:melody7 schreef:Fiss & Serfaus ken ik dan weer niet, welk gebied liggen die plaatsen? wie weet nog een idee voor volgend jaar
Ja heecht een gaaf paard vind ik het!
Het ligt in Tirol en is meestal aangeduid als Serfaus-Fiss-Ladis, dat is namelijk ook het skigebiedhelaas worden er nu nog maar weinig lessen gegeven daar, je moet echt mensen kennen om paarden te mogen lenen of eventueel onder begeleiding mee te mogen.
In Serfaus zit Darrehof, een vrij grote Haflingerstal met hotel en appartementen. In Fiss zit alleen Haflingerhof, maar daar moet je ook echt bij die mensen in het hotel zitten om een paard mee te kunnen krijgen, voor langere tochten krijg je dan een begeleider mee. Werk daar zelf ook ieder jaar een paar weken als begeleider, is echt een heel gezellige stal!
melody7 schreef:ja, dat is zo gaaf he! wij zoeken er echt naar, dus elk jaar rijden hiermorgen of overmorgen ga ik denk ik wel echt boven de bergen in rijden, vandaag zijn we in het dal gebleven
haha, dat is wel grappig ja! hier uit de koeienstal klinkt meestal gejodel, dat vond ik ook wel leuk en Oostenrijks
Oja, wat ik het leukst vind; riviertjes oversteken