In de cross verwacht ik niet dat Spook heet wordt nog, eerder nog een beetje bang/angstig. Maar in het springen krijgt hij nu meer zelfvertrouwen waardoor hij dus sterk wordt. We zijn nu in het springen een heel stuk verder dus ben echt benieuwd hoe we dit cross seizoen doorkomen!
Geldt voor mij ook hoor! Als Amigo hindernissen voor het eerst ziet, moet ik hem echt overtuigen anders staat ie stil. Maar als hij ze eenmaal gezien heeft dan gaan de remmen los en moet ik goed m'n best doen om controle te houden zonder te vechten
Hij heeft al mijn verwachtingen in de cross overtroffen! Elke hindernis wel even 1x van dichtbij bekijken en de heg 2x maar daarna gewoon springen en hebben alles op 1 smalletje meegesprongen
Haha hij springt wel heulllll voorzichtig! Hij is lekker uitgezwaaid zeg!
Nann__
Geplaatst: 14-05-13 16:59
Wat moet jij blij zijn dat hij nu zo lekker springt! Fijn dat de pauze jullie zo goed gedaan hebben. Zo'n paard zou ik niet willen missen. Ik vind hem zo leuk! En het springen ziet er goed uit. Jullie zijn echt een leuke combinatie. Ik ben benieuwd wanneer jullie B gaan springen! Ik weet zeker dat het helemaal goed komt. Succes samen!
Zertab
Geplaatst: 14-05-13 18:11
Mooi paardje heb je, en springen kan hij ook goed!