Weerzien: Mooie Topanga na 3 jaar weer terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 23:06

Leorah schreef:
Was jouw paard er echt kreupel van? Aan Topanga zie ik eigenlijk niks opvallends, ze is vrolijk, attent en beweegt los prima. Ik heb haar niet in de bak laten lopen, omdat die vrij zwaar is, maar zo op het gras gaat het eigenlijk heel goed. Moest jouw paard na het infuus ook bewegen of juist niet?

Nee soms onregelmatig. Hij moest na de behandeling veel stappen. Dus we hebben veel lange wandelingen gemaakt. Ook lekker veel buiten staan. De beweging hield hem soepel v

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:20

Leorah schreef:
Jee wat naar noviceh! Was ze erg kreupel? Aan Topanga kun je eigenlijk nauwelijks wat zien, alleen als je er heel erg op gaat letten een klein beetje. En had jouw paard de botoplossende variant of de woeker?
In stap viel de kreupelheid wel mee, dat zei de dierenarts ook. In draf liep ze toch zo slecht... Op zich spoorde ze wel goed, alleen het been bleef 'achter' in de beweging. En ze stond veel op rust met dat been. Aanvankelijk stond de dierenarts, na de diagnose gesteld te hebben, er wel positief tegenover. Uiteindelijk bleek toch het verloop anders dan verwacht. Welke variant ze precies had, is nooit met woorden gezegd. Ze heeft wel een opleving gehad na aangepast beslag en de manier van rijden/longeren. Op het laatst was ze zichzelf ook niet meer, ze had overduidelijk pijn.

Muronia

Re: Weerzien: Mooie Topanga na 3 jaar weer terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 19:18

Dat is echt naar zeg. Ik hoop dat ons verhaal toch anders afloopt eerlijk gezegd..

Als het goed is komt de hoefsmid eind van de week en anders uiterlijk begin volgende week. Ik heb gisteren me rotgezocht en ben uiteindelijk bij iemand terecht gekomen die ervaren is met dit soort probleemvoeten en die haar graag wil komen bekappen.