Knappe stippelpaard tijdens een fotomeeting!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:08

lalunamyo schreef:
Romy1234 schreef:
Wat een mooie stippel zeg <3 echt leuk ding!
En voor haar 4 jarige leeftijd doet ze het hardstikke goed zo te zien, en ook ik vind dat me makkelijk erop past hoor, ik ben zelf 1.74m en rijd op een pony van 1.56m.

Ook iets langer dus en rijdende op een pony :) Ja het gaat ook nog wel. Het zit gewoon tussen mijn oren denk ik dat ik veel te lang ben voor haar :+

Jep, en dan is mijn pony nog een stuk ieler gebouwd ook als jou stippel, wel toevallig ook een appie :)
Maar zou je er zelf niet mee willen starten dan?

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 21:16

Weet ik niet zo goed eigenlijk. Dan zal ik tussen de paarden moeten starten. Haar stap is correct, haar draf is goed en haar galop is matig. Ze kan daarentegen wel heel goed schakelen in de galop en deze ontwikkeld ook wel steeds beter. In mijn omgeving zeggen ze dat ik gewoon moet starten met haar voor de lol :) Ach, als ik haar voor mijn gevoel thuis M klaar heb ga ik misschien een keer onderling B starten en wie weet ooit officieel :+ Maar eerst ga ik met mijn grote zwarte aan start volgend jaar, daar voel ik me meer thuis op kwa plaatje

Start jij met je pony?

Anoniem

Re: Knappe stippelpaard tijdens een fotomeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:40

Ahh zo :)
Ik heb mijn pony bijna 13 jaar inmiddels en wel wedstrijden mee gereden, eerst bij de pony's en dat ik 18 was bij de paarden, uiteindelijk M1 gestart.
Nu na een aantal jaren recreatief te hebben gereden ben ik nu wel weer aan het trainen, en kijken wel hoe dat gaat, ze pakt het heel makkelijk op maar zijn er nog lang niet.
Gaat dit super goed wil ik toch wel weer wedstrijden gaan starten maar meer voor de lol, lukt het niet dan is dat ook prima :)

Al mis ik het wel hoor, leuke sfeer altijd, hierna komt ook zeker wel weer een wedstrijdpaard :)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 21:47

Okee, leuk dat je hem al zo lang hebt :) En ook nog M1 tussen de paarden geworden, top :) Succes wanneer je weer de ring in gaat!

Goh.. begin toch wel steeds meer te twijfelen om dr gewoon voor de lol te starten... misschien binnenkort eerst is onderling oid :)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:04

Wat een leuke stip :)
Je past er toch gewoon prima op?
Uiteindelijk heb je enkel in NL die gekke E-pony maat. In alle andere landen is ze gewoon paard.
Gewoon lekker mee starten, ze is hartstikke knap.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 22:14

Bedankt :) Ben bijna overtuigd. Zal wel leuk zijn volgend jaar. Eerst met een grote zwarte de ring in en dan met een kleine stippel :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:55

Ik heb ook een kleine stippel onder mijn 1.80 :P
Al heeft die van mij 5 cm meer :D
Ik vind het ook wel wennen, maar ach ik hoef er immers niet mee naar de OS.
Zolang beide er maar lol aan hebben.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 22:59

Ziet er niet verkeerd uit jullie als combie. Jij bent ook mooi dun, scheelt een hoop. ( ik ook gelukkig :) ) De wedstrijden gaan goed?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:04

Ik ga dit jaar hopelijk voor het eerst starten, ik moet eerst nog even op vreemd terrein oefenen en tijd maken.
Ik ben me ook wel bewust dat je net wat beter moet rijden als je niet 'standaard' bent in vergelijking met een 'perfecte' combinatie. Ik snap dus ook wel dat je haar eerst M-klaar wilt hebben :j

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 23:09

okee, succes alvast! Ben benieuwd hoe dat gaat. M klaar is misschien wat hoog. L2 klaar is ook prima wanneer ik haar in de B start :)

Ach ja, maar dat ben ik op zich wel gewend. Ook met twee jonge Friezen van iemand anders gereden afgelopen jaar. Dit ging eigenlijk erg goed wanneer ik ze lekker aan de loop had. En ook niet helemaal 'standaard' dus.

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 09:01

Hoi,

Leuk topic van je mooie merrie :D Ondanks dat ze een beetje ongedurig was soms := zijn er toch hele leuke plaatjes uitgekomen :D Ik vind het echt zo'n leukerd!!

En ik ga ook even een duit in het zakje doen; je past er echt prima op!! Ik vind jullie erg leuk samen! Starten gaan hoor als je enige bezwaar je lengte is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 09:09

Ik zou gewoon eens proberen onderling te starten, niet geschoten is altijd mis toch!
Maar kan me wel voorstellen dat je haar qua trainen met niveau wat hoger wil liggen als dat je gaat starten, doe ik ook :)
Heel veel succes iig!

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 09:20

Mooi paard heb je! Stippels doen het altijd goed op de foto ;)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 09:55

@Mariska, dankje! Ze wilde soms inderdaad niet echt stil staan :=

@Romy, wie weet ga ik dat ook wel doen. We zullen zien!

@Henkje, bedankt!

steph94xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 09:58

Heeeele knappe pony hij is echt veranderd erg leuk om te zien veel plezier nog!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:06

Mooi paard op de foto! Leuk om te zien, deze foto topics. Ik vind het erg leuk om eens te zien hoe het uitpakt, met alle foto's. Het ziet er zeker niet verkeerd uit. Mooie stippel paarden bij elkaar.

Hier ervaring met starten tussen de paarden. Mijn eerste paard was 1.53 en een kruising haflinger arabier. Ik ben er gewoon mee gestart tussen de paarden. Het ging prima. Ik heb er ook mee in de prijzen gereden. Als je het leuk vindt, gewoon doen hoor. Het is weer eens wat anders dan zwart of bruin. Er zitten op bokt toch genoeg mensen die met een fjord of haflinger lekker de wedstrijden rijden.
Ik hoop met de Vosseman ook nog eens mee te doen met een wedstrijd, maar dan moeten we nog wel flink les nemen en trainen.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 10:17

Ja, ik vind het ook leuk om te zien :) Ben benieuwd naar de andere topics van deze dag!

Ja, er zijn genoeg mensen met pony's tussen de paarden :) Maar dat zijn vaak mooie combinaties. Ik sta en zit toch veel mooier op een groot paard. Maar ik ben bijna overtuigd, wie weet pak ik aan het eind van dit jaar wel eens wat wedstrijden mee!

Komt vast wel goed met Vosseman, die is nog jong toch? Lekker trainen! Wie weet kom ik je ooit wel tegen op concour haha :D

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:32

Echt een prachtige stippel, mag je trots op zijn! En je bent helemaal niet te groot. Ik ben 1.80 en ging van een paard van 1.78 naar 1.56... was ook een raar gevoel in het begin maar ik zou niet anders meer willen.
Een western outfit zou haar niet misstaan overigens :) Is het een perfect model voor

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 10:35

Klopt! Western zou heel goed staan bij dr. Helaas heb ik hier niets van := Lijkt me wel heel gaaf om haar later om te scholen naar western. Moet ik wel veel les nemen want heb er 0,0 ervaring in. Ze kan ook ontzettend goed van volle galop naar heel klein en je hebt niets in handen. Ik denk dat ze wel geschikt er voor kan zijn :p

Ja, de knop zal even om moeten. Krijg er wel steeds meer zin in xD

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:45

Als je nog twijfelt: kijk eens even naar het topic van Bonfire de (top) shetlander.
2x eerste plek met 4 winstpunten in de L2 tussen de paarden. Dan vergaat je alle schroom om met een pony te starten. Die is pas echt dapper :D

[RIJ-ITP] 4 winst in L2 met Bonfire tussen de paarden!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 12:11

Ha, die heb ik wel eens ergens zien! Ja, alles is mogelijk :) Nou, misschien eind van dit jaar :+

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 00:02

jeeej, sta ik ook eens bij uitgelicht :)

Cami_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:12

mooie stippel zeg !! <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:17

Aaah, wat leuk om Summer hier te zien! Zijn idd mooie foto's geworden, laat je er nog 1 uitvergroten? =)
xxx

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:22

En ook hier reactie lekker gaan starten hartstikke leuk te groot ben je zeker niet tenslotte ze is nog jong en ook nog niet uitgegroeid en daarbij jullie zijn een leuke combinatie dus gewoon doen en wie weet komen we elkaar dan ook tegen op wedstrijden want ik start ook gewoon met ponymaat paarden op de wedstrijden ;)