Ziet er fijn uit! Ook veel looplust zo te zien, want ondanks zelf vind dat je wiebelt, vind ik juist dat je je benen erg mooi lang en stil houdt op het filmpje, lijkt mij een hele klus op zn kasteel!
Elisaalovee; Bedankt!! Leuk dat je het ook kunt zien.
Prugelpiet, thanks.
Rachel_Chap; Jij ook heel erg bedankt!
Haike; De looplust is soms nog ver te zoeken, maar toen we net begonnen met lessen moest letterlijk bij elke pas aandrijven. Dat was echt heel vermoeiend, terwijl ik haar buiten gewoon op stem rijd en haar vaak nog moet inhouden ook. Nu kom ik aan het echte rijden toe en kan ik me bezig houden met andere dingen, zoals mijn houding en zit.
Josien62; Ooh, is dat zo! Rij je zelf nog weleens bij Steef?
Ter afwisseling gaan we regelmatig naar het bos, zowel met als zonder zadel. Dit was op koninginnedag.
blensink
Geplaatst: 02-05-13 22:18
Wauw Tien wat prachtig dat filmpje ik hebecht met open mond zitten kijken. Wat goed dat je lekker kunt genieten met Kim op buitenrit en zelf zonder teugels en tegelijkertijd filmen. Hahhahah dat stemmetje van jou, kijk dat zijn jouw hoefafdrukken en nu het heuveltje op geweldig en der weer af hahahaha, wat heb ik genoten en wat heb jij je best gedaan om je angsten opzij te zetten en dat jullie nu zo relaxt saampjes naar buiten gaan. Petje af je bent een topper maar dat wist je al. En natuurlijk ook Kim niet te vergeten, tjonge wat is ze gegroeid met jou en wat gaan jullie super met elkaar. Ze is ontzettend allert op jouw stem . Je les ziet er ook heel goed uit je ziet dat Kim zich steeds meer begint te ontspannen. Ik heb weer genoten van je topic, jullie zijn geweldig en een ontzettende bijzondere combi. Prachtig mooi!!
Inderdaad, zorgen dat Kim lekker in haar vel blijft zitten, haar conditie op peil houden, haar spieren sterker maken en tegelijkertijd daar ook veel plezier in hebben; dat is voor ons echt het belangrijkste. Bedankt!!
blensink
Geplaatst: 04-05-13 23:21
Lekker bezig zijn met Kim dus, ik vind haar en jou trouwens ook er super uitzien.
Ja echt waar Jullie staan zo mooi bij elkaar, echte liefde is Tien en Kim
Es_ther
Geplaatst: 05-05-13 11:50
Wat een super leuk stel zijn jullie ! En volgens mij vindt ze het ook nog eens super leuk! Alleen, ik vind jou echt niet klein lijken, als ik er op zit (1.60) dan is het zeg paard, waar ga je met dat meisje heen .
Ess_Ramona; Haha, ik ben ook alles behalve klein. Ben 1.80m en heb daarom ook voor een paard als Kim gekozen. Ik denk dat ik er niet eens op zou komen met 1.60m. Mijn bijrijdstertje is ong. 1.65 en ziet er al iniminie uit.
Naomi_JRSB
Geplaatst: 05-05-13 17:29
Ziet er super leuk uit! Jullie gaan hard voor uit. En wat zie jij er goed uit zeg.