Als jij die eigenwijze was die een paard met een ramskop "niet moest" en vervolgens met hetzelfde dier de sterren van de hemel reed en ondanks een verkoop toch weer samenkwam om nog lang en gelukkig te leven: Eén van de weinige mensen bij wie ik mens+paard+verhaal meteen met elkaar associeer. En dat is ontzettend positief
Haha grappig topic voor mij. Heb ook een 21 jarige Kevin dus vond je topictitel war vreemd om te lezen
Fijn dat je hem daar met zo'n goed gevoel achter heb kunnen laten. Hoop dat je daar nog lang van hem kunt genieten (neem aan dat t afscheid niet definitief is). Hij ziet er in ieder geval goed uit
Fitzroy
Geplaatst: 05-05-13 08:24
Ik zie dit topic nu pas, maar wat vliegt de tijd! Ik weet nog zo dat we Kevin gingen halen. Hoe lang is dat geleden? Was Kevin nu 'op' ?
Gek hoe je elkaar op zo'n groot forum weer uit het oog verliest. Mooi plekje daar, Apple. Ik woon dicht in de buurt bij Kevin
Fitz, dat is ruim 10 jaar terug Kun je nagaan, wat vliegt de tijd
Kev heeft atrose in zn benen en daarnaast ook een flinke peesblessure gehad een aantal jaar terug. Ik deed nog vooral stapritjes met hem en hij stond een dagdeel buiten, maar voor het mooie moest hij eigenlijk meer naar buiten en meer beweging als dat ik hem zo kon geven . Dit is een ideale oplossing voor hem.