Wat een super leuk verhaal om te lezen zeg! Aller eerst, wat bof jij enorm om jachtpaarden bij te mogen rijden. ik was laatst bij een hunt trail en het begon echt te kriebelen. Super dat jij de kans hebt om daar paarden voor te mogen rijden! En dan meedoen met je baas, heel gaaf! Maar het kampioen worden, wauw!!! toen ik het las kon ik me enorm voorstellen hoe blij je wel niet was. foto's zien er ook leuk en goed uit, echt meid, geniet ervan
wat een leuk verslag, en gefeliciteerd! Waar ik nu ben benieuwd naar ben, waarop wordt zoiets nu beoordeeld? Iig dus op exterieur en gangen, en op hindernisfouten, maar bv ook op gaan in het terrein?
95Ellen
Geplaatst: 29-04-13 09:40
Leuk verslag zeg! Gefeliciteerd!
Heleenzz2
Geplaatst: 29-04-13 09:41
Wat een leuk verslag en super leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!! Ook leuk dat ik nu weet wat een cross inhoudt, nu weet ik ook wat mijn paard veoeger heeft gedaan, hij is ook een jachtpaard geweest.
Maar wat ik mij afvroeg. Ik kwam bij iemand die ik op FB heb een foto tegen waar stond: Blue Note Nederlands Kampioen Jachtpaarden 2013. Nou is dat ook een schimmel maar er zit duidelijk iemand anders op dan op jouw foto's. Zijn er ook verschillende klasses of zoiets?
Ik zie op de site van het NK dat je een masters en een members klasse hebt, de kampioen van de masters reed inderdaad op Blue Note, TS is kampioen bij de members