Hahahaha ja kiezen wordt nog lastig. Heb zelf al wel wat voorkeuren in gedachten maar wil alle foto's nog even afwachten. Wordt sowieso 1 actie foto en 1 stand/hoofd foto.
Daar is Sueno weer! Hij blijft prachtig en wat een uitstraling!
Sappos
Geplaatst: 29-04-13 02:24
Sueno is een topper! Wat was het gaaf dat hij niet alleen een 1ste premie haalde maar ook continue voorop liep met het plaatsen En uit de fotomeeting zijn super plaatjes gerold. Zal je vast super blij mee zijn
marjolein88
Geplaatst: 29-04-13 08:06
Gefeliciteerd met de top resultaten meis! Prachtig diertje is het ook !
Leuk om te lezen welke foto's jullie het mooist vinden om eventueel uit te vergroten! Brand gerust los en dan zal ik uiteindelijk een foto van de woonkamer welke 2 het zijn geworden!
Erg leuke foto's alleen op sommige foto's heeft die wel een hele bles en sommige niet haha!
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-13 16:14
_Kimmm schreef:
Erg leuke foto's alleen op sommige foto's heeft die wel een hele bles en sommige niet haha!
Bedankt! Haha ik denk dat je dat verkeerd gezien hebt, hij heeft namelijk ook een onderbroken bles maar aan 1 kant. Aan de andere kant loopt hij zeg maar wel door. Door het halster valt dat op de foto's net ff anders vermoed ik.
Kkkaren
Geplaatst: 29-04-13 16:36
Zal ik er ook maar een paar van mij bijzetten dan? Die waren volgens mij nog niet klaar toen je dit topic opende.
oeh wat een knapperd ze zijn allemaal zo mooi, succes met uit uitkiezen
Bazinga
Geplaatst: 29-04-13 17:42
Wow, die van Karen zijn ook heel gaaf!!
Heb even je site en je minpaarden bekeken, leuk! Heb zelf vroeger een minihengst gehad en dat was in de tijd dat iedereen je voor gek verklaarde, want wat moest je daar nou mee, en ik vind het zo leuk te zien, als mensen serieus bezig zijn met deze mooie kleine rakkers!