Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wauwie!!
Ik ben erg trots op haar.
Stalhouder ziet de paarden graag wat voller, maar ik de mijne iig niet... en een handje voor het idee wordt al snel weer meer een standaard portie. 
Voor de manegepaarden bepaalt ie dat zelf en dat gaat ook naar behoefte.

Extreem dik is ze ook zeker niet, maar voor het mooie (en net wat gezonder, vind ik, want ze is sober) mag er wel wát af van dat spek, maar dat komt wel.
Echt een beeldschoon dier is het geworden. Ik vond haar als veulen al erg speciaal, maar in de volwassen editie mag ze er ook absoluut wezen met haar schitterende kleur. enomis123 schreef:Hoi Simone, ik had je edit gemist, en was al in de war aangezien je Durdu noemde, die is van Schamborant uit, als ik me niet vergis, de uitmuntende merrie Galka (v. Jaran), toch? Stond hij niet te koop? Lijkt me een leuk paard! Mocht je willen meepraten met mede-AT-liefhebbers, we hebben ook een HK topic.chique hoor! ik heb ook een Akhal Teke, een ruin, 10 jaar oud, 1.66m, palomino, ik zie heel veel overeenkomsten op de foto`s hoe ze doet, leuk om te zien! Ik vind Akhal Teke`s echt geweldig in de omgang, echt weer heel anders dan een kwpner oid.
Maar ik ben nog steeds zo vreselijk blij met haar.
Ze is echt mijn once in a lifetime paardje.
Gisteren nog met haar op buitenrit geweest.

Ben nog steeds vreselijk blij dat ik die gok destijds genomen heb, het is zo'n vreselijk leuk paard, echt qua karakter d'r gewicht in goud waard.