Helemaal geweldig dit! Jullie zien er uit als een super koppel! En of je nu wel of geen winst gaat halen in het M, dit is wel iets waar je heel trots op mag zijn
Wat heb je haar ook ontzettend goed aan het lopen zeg!! Daar kunnen een hoop 'paard' combinaties nog een hoop van leren. En je past er ook precies goed op, plaatje klopt helemaal. Diep respect! (en jaloers, was ik maar zo klein! )
MariekeS_
Geplaatst: 21-04-13 12:31
Gefeliciteerd! Super gaaf! Ook ik ben heel benieuwd naar beeldmateriaal, om van te leren
Ik ken je gevoel, afgelopen week 2x 2e v/d 15 paarden met mijn haflinger en 4 winst. Het is gewoon kikken
Moniquex
Geplaatst: 21-04-13 12:42
Super prestatie en super gaaf! Ga zo door! Heerlijk toch dat je met pony succesvol tussen de paarden kunt starten Je hebt ook een geweldige shet !!
Vind ik leuk! Start je nu eigenlijk `gedwongen`tussen de paarden, omdat je tussen de pony`s niet meer mocht promoveren? Dat is dan wel erg krom geregeld...
Dat bewijst maar weer dat je geen paard van duizenden euro's nodig hebt om een beetje leuk mee te draaien, knap hoor!
tamaramt
Geplaatst: 21-04-13 17:28
Wat ontzettend stoer en gaaf om met je shetlander al die grote paarden eruit te rijden!!
En wat apart dat je met je leeftijd nog kan rijden op een shetlander; ik moest echt 2 x kijken Ik pas sinds mijn 8e of zo al niet meer op een shetlander.. En 1.59 is niet groot maar ook niet megaklein maar jullie als combi ziet er gewoon goed passend uit
Goed gedaan hoor! echt heel erg leuk maar volgens mag je idd ook nog heel lang door met je pony hoor, want ik weet van een shet die ook ergens in het Z liep