Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Koia schreef:Wat een prachtig paard op foto 14 (en 15). Over de kunsten kan ik weinig zeggen behalve dat ik het super knap vind (heb geen verstand van voltige en de beoordeling van de oefeningen) ..ik doe het zie niet na
supermooie foto's ook, leuk om te zien
unihorses schreef:ga je ook bij nationale wedstrijden foto's maken?

Meer info kun je vinden op www.cviermelo.nl.
pien_2010 schreef:Anne GTI![]()
Wat gaaf TS dat je dit voor ons hier plaatst op BOKT. Ik weet niets van deze sport af maar als ik dit zie word ik heel erg enthousiast zoals ik altijd wordt als ik mensen bezig zie met TOP SPORT. Mooie foto's hoor en bedankt voor het plaatsen.
), maar veel zijn ook te vinden in strakke pakken. Voornamelijk omdat het gewoon een stuk makkelijker is om de oefeningen uit te voeren en de jury vaak beter kan zien hoe de uitvoeringen worden uitgevoerd, zodat er hogere punten worden gegeven. Denk bijvoorbeeld aan een gestrekte of net niet gestrekte knie
Verder zijn er nog wel wat eisen voor voltigepakken, maar die zijn de laatste jaren eigenlijk steeds vrijer geworden. Mensen willen steeds meer opvallen, vooral nu het cijfer ook voor een groot deel uit artistiek bestaat. Door je kur dan aan een bepaald thema te plakken en bijbehorende kleding te kiezen (zoals Soldaat van Oranje op foto 6) kun je betere punten verdienen
Het is vooral de totaalshow (ook met muziek) en dat is natuurlijk lastig vast te leggen op een foto
Het lijkt me erg moeilijk om je balans te houden als je zo op je armen of een been moet staan/steunen.