In het militair domein van Brasschaat. Ik kan je het zeker aanraden! Prachtige plek, dit is nog niet eens de helft van de mooie plekjes daar Ik noem 't altijd het magische plekje van Brasschaat
prachtige foto's de pret spat er vanaf (door de blub heen) stoute hond ook dat ie niet gewoon even de schoen voor je pakt uit de drek . Maar buiten de mooie foto's had je ook wel een mooi stel om op de foto te zetten natuurlijk
Prachtige foto's zeg ! En pardon ? Net begonnen... Aan je fotos te zien zou je zeggen dat je het al jaren doet ! En die blooper video is echt HILARISCH! Je lens op het laatste xo Ik mag toch hopen dat daar een filter op zat !?
Dank jullie wel!:D Love_Star : Ooh wat lief bedankt. En nee zat jammer genoeg geen filter op Ik had de telelens een paar dagen geleden in New York gekocht , was net nieuw dus.. Baal er wel van. Maar kan gelukkig gemaakt worden heb ik al tehoren gekregen
Nikkepik
Geplaatst: 12-04-13 23:34
Paganx33 schreef:
Dankjewel! En ik ben de fotograaf, niet het meisje op de foto
Oh sorry ik schreef het verkeerd. Ik bedoelde 'de' outfit
In dat filmpje, met die schoen. Paard staat erbij zo van: "Nou ja baas, het zal allemaal wel..." en blijft mooi stilstaan náást de modder, draait netjes om náást de modder
mooie foto's en idd mooie outfit, alleen had ik zelf persoonlijk gekozen voor blote voeten ik vind de schoenen een beetje af doen aan het mooie plaatje