*Stanley 5 jarige duitse hengst v. Sir Liberty 1x ITP!*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:07

Kermis schreef:
Geryon schreef:
Kinderachtige, misschien wel jaloerse reacties zeg. Wat een gaaf paard! Ben ook erg benieuwd. Zo te zien zit er ook veel in wat betreft springen, maar dan wel met goede training. Maar je gaat er toch de dressuur mee in :P

Doel je op mijn reactie? Want als ik zeg dat ik hem niet zo bijzonder vind is dat mijn mening, en dat mag toch best gezegd worden, ik kan ook zeggen, jeetje, wat is ie lelijk? Dat doe ik niet, want ts is trots op haar paard en vind ik best grof om het dan zo te zeggen. En verder wens ik haar oprecht gefeliciteerd met haar nieuwe aanwinst :-) Misschien bedoel je mij niet hoor, maar ik denk leg het even uit wat ik er mee bedoel. Groetjes Kermis

Goed dat je het hebt uitgelegd! Maar vind het alsnog een beetje kinderachtig om dat dan toch in je post te moeten hebben :)

Len_Stanley schreef:
Geryon schreef:
Kinderachtige, misschien wel jaloerse reacties zeg. Wat een gaaf paard! Ben ook erg benieuwd. Zo te zien zit er ook veel in wat betreft springen, maar dan wel met goede training. Maar je gaat er toch de dressuur mee in :P

Ik heb een ongeluk gehad sinds dien durf ik niet echt hoog te springen, maar ik ga het rustig opbouwen?
Hij moet eerst een goede basis in de dressuur hebben natuurlijk.. Dan maar proberen kijken of ik het aan durf met hem!

Gaat ook niet om de hoogte he! En wat betreft dressuur als basis heb je helemaal gelijk :D

Ik vind 'm echt super gaaf :j Niet zo'n ielig beestje :D En vooral als ie goed in de spieren zit... :))

xVerax

Re: *Stanley 5 jarige duitse hengst v. Sir Liberty 1x ITP!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:53

Wat een leuk beestje :)

Hij oogt heel klein op die eerste paar foto's totdat je erop zit, dan is het opeens duidelijk te zien dat het wel echt een paard is :=

Veel plezier met hem!

Axel_Nott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:01

Dit paard is 5 jaar jong en nog niet uitgeboud. Ik vind dat je met alle recht mag doen alsof je een megatopper te pakken hebt! Ik ben benieuwd hoe hij er uit zal zien als hij een jaar of 7 is. Ik vind het een plaatje! Gefeliciteerd met je mooie black beauty!

Len_Stanley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:02

xVerax schreef:
Wat een leuk beestje :)

Hij oogt heel klein op die eerste paar foto's totdat je erop zit, dan is het opeens duidelijk te zien dat het wel echt een paard is :=

Veel plezier met hem!

Ja is mij ook opgevallen!! Heb nu een euroriding bij de zadelmaker liggen voor aanpassing zodra ik die heb ga ik rijden + filmpje maken, dan is alles beter te zien.. Ben overigens ook maar 1.70 hoor

Len_Stanley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:06

Len_Stanley schreef:
Geryon schreef:

Ik heb een ongeluk gehad sinds dien durf ik niet echt hoog te springen, maar ik ga het rustig opbouwen?
Hij moet eerst een goede basis in de dressuur hebben natuurlijk.. Dan maar proberen kijken of ik het aan durf met hem!

Gaat ook niet om de hoogte he! En wat betreft dressuur als basis heb je helemaal gelijk :D

Ik vind 'm echt super gaaf :j Niet zo'n ielig beestje :D En vooral als ie goed in de spieren zit... :))[/quote]
Ben zelf ook niet al te ielig, beter hij krijgt nog meer body.. moet lukken, we gaan binnenkort beginnen met trainen.. Paar dagen wil ik hem nog rustig alles laten wennen

Len_Stanley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:07

Axel_Nott schreef:
Dit paard is 5 jaar jong en nog niet uitgeboud. Ik vind dat je met alle recht mag doen alsof je een megatopper te pakken hebt! Ik ben benieuwd hoe hij er uit zal zien als hij een jaar of 7 is. Ik vind het een plaatje! Gefeliciteerd met je mooie black beauty!

Bedankt!! Ik weet niet of jullie het duitse woord "Rappe" kennen?
Hij is niet echt zwart, nederlandse woord voor de kleur ken ik niet.. Anthrazit zwartig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:11

Ik vind hem leuk :D
Ti's nog maar een groentje hè mensen, en natuurlijk mag iedereen z'n mening geven maar moet elk paard dan zo bijzonder zijn om op bokt te verschijnen?
Als hij voor de eigenaar maar bijzonder genoeg is!

Maar goed, ik ben wel heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen en hoop hem nog wat vaker te zien op bokt, wat is je planning met hem?

Axel_Nott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:40

Nohh ik zei uitgeboud haha

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 07:25

Leuk paard ! Veel plezier met hem :D

Len_Stanley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 10:43

Dropsleutel schreef:
Leuk paard ! Veel plezier met hem :D

Bedankt! Plezier is het belangrijkste :-)