Kermis schreef:Geryon schreef:Kinderachtige, misschien wel jaloerse reacties zeg. Wat een gaaf paard! Ben ook erg benieuwd. Zo te zien zit er ook veel in wat betreft springen, maar dan wel met goede training. Maar je gaat er toch de dressuur mee in
Doel je op mijn reactie? Want als ik zeg dat ik hem niet zo bijzonder vind is dat mijn mening, en dat mag toch best gezegd worden, ik kan ook zeggen, jeetje, wat is ie lelijk? Dat doe ik niet, want ts is trots op haar paard en vind ik best grof om het dan zo te zeggen. En verder wens ik haar oprecht gefeliciteerd met haar nieuwe aanwinstMisschien bedoel je mij niet hoor, maar ik denk leg het even uit wat ik er mee bedoel. Groetjes Kermis
Goed dat je het hebt uitgelegd! Maar vind het alsnog een beetje kinderachtig om dat dan toch in je post te moeten hebben

Len_Stanley schreef:Geryon schreef:Kinderachtige, misschien wel jaloerse reacties zeg. Wat een gaaf paard! Ben ook erg benieuwd. Zo te zien zit er ook veel in wat betreft springen, maar dan wel met goede training. Maar je gaat er toch de dressuur mee in
Ik heb een ongeluk gehad sinds dien durf ik niet echt hoog te springen, maar ik ga het rustig opbouwen?
Hij moet eerst een goede basis in de dressuur hebben natuurlijk.. Dan maar proberen kijken of ik het aan durf met hem!
Gaat ook niet om de hoogte he! En wat betreft dressuur als basis heb je helemaal gelijk

Ik vind 'm echt super gaaf