Wat een mooi eerbetoon naar je merrie. Ik ben elk jaar een stille volger van het dikke buiken topic en heb Monchique altijd een hele mooie merrie gevonden. Bedankt voor het delen van het lief en leed van je mooie meisje en Mon, geniet van je pensioen die zoveel paarden gegunt is, maar zo weinig die het krijgen.
Ni_Mi_
Geplaatst: 28-03-13 08:45
Geniet van je pensioentje Mon en Heidie blijf lekker van je meisje genieten op de wei! xx
Caresse07
Geplaatst: 28-03-13 09:15
Aaah mooie Mon nog een laatste keer op bokt, dat ze maar lekker mag genieten van haar pensioen en dat je nog elke dag met plezier naar haar mag kijken, jullie verdienen het allebei
t is wel ietwat dramatisch geschreven hoor! Het is gewoon 1 van de leukepaarden die hier voorbijkomen, al is ze voor jou natuurlijk veeeeel meer, zoals mijn paard dat ook voor mij is. Maar wat is er nou heerlijker als over een tijdje fotos te zien van een lang in t haar zittende, rondgegeten oude dame op de wei? Is toch niets ergs aan?
diddlmouses
Geplaatst: 28-03-13 14:41
Geniet van je welverdiende pensioen lieve Monchique!
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-13 14:42
Ik zal speciaal voor jou tegen die tijd foto,s van der maken
Getup
Geplaatst: 28-03-13 14:44
Lekker met haar vrienden aan het uitbuiken,heerlijk
Meen je dit nu serieus?? Wat een drama verhaal eromheen.... De koningin interesseert je niet, want 'je kent dat mens niet' maar bouwt wel een soap om een paard die het gros van (paardenminnend) nederland niet kent.
Ik mis hier even het juiste schakeltje geloof ik..
Mag ik vragen waarom je zo stellig bent in haar met rust laten? Denk dat ze weinig last zal hebben van een foto. Of een lekkere poetsbeurt of een eindje wandelen.
Is helemaal je eigen keus hoor, ik ben daar alleen nieuwsgierig naar. Mankeert ze iets?
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-13 18:55
Kriel
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-03-13 18:56
Ik vind dit ook wat overdreven dramatisch geschreven Het is net alsof ze op sterven ligt. Fijn dat je haar met pensioen laat gaan, maar dit is toch wel erg overdreven
Edit: even teruggelezen. Blij dat ik niet de enige ben! Ik vind het een beetje eng om te lezen.
Bokt zou bokt niet zijn als er weer een stel lopen te miepen............zucht. Laat iedereen lekker doen wat ie wil, respecteer elkaar nu eens. Als iemand het topic onzin vindt, reageer dan gewoon niet maar ga op je handen zitten. Als Maseike het zo voelt is het haar goed recht om zo'n topic voor haar paard te maken.
Fortuna22
Geplaatst: 28-03-13 19:58
-dubbelpost-
Laatst bijgewerkt door Fortuna22 op 28-03-13 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Fortuna22
Geplaatst: 28-03-13 20:01
Nou hier nog een Miep dan, sorry maar ik pies in mijn broek! Ik vind het fijn te horen dat je zo gek met je paard bent en haar een welverdiend pensioen gunt, maar heb nog niet eerder meegemaakt dat paarden er last van hebben als ze met foto en tekst op Bokt beschreven staan?Wat zal het ITP topic zwaar zijn voor al die arme beesten!
Gulpje schreef:
Gelukkig ben ik niet de enige rotte appel
Gij rotte gooische goudreinet!!
Luf_Midnight
Geplaatst: 28-03-13 20:08
hier helaas ook en miep dan. kreeg meer het gevoel van de eeuwige groene weides als er meteen een foto verbod komt hoop dat ze het echt naar der zin krijgt buiten in de groep
simongek
Geplaatst: 28-03-13 20:15
wat een trieste mensen heb je toch op bokt. Je hoort mij toch ook niet miepen in een topic van de zoveelste penny of een of andere bekende bokker. daar mag alleen maar oeh en ah wat goed geroepen worden.
iemand is gewoon heel blij met haar paard en deze merrie mag nu lekker op de weide genieten van haar pensioen.
Blijft een super knappe merrie en hopelijk kan ze nog lange tijd genieten van haar oude dag op de weide.
Klinkt allemaal als 1 groot drama, maar dr is werkelijk niets aan de hand dus? Paard gaat simpelweg met pensioen?
Wat een prachtig dier zeg! Maar waarom zou je dr nooit meer vertonen op bokt? Paar weidefoto's van dr pensioen zal toch leuk zijn? En waarom zou je dr nooit meer kunnen pakken voor nog een buitenritje? Of zijn daar zo de redenen voor?
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-13 20:25
simongek dit was ook meer bedoelt voor mensen die de merrie wel kennen of van het dikke buiken topic / en van wedstrijden. Mensen die heel dit paard niet kennen die lezen dit en hebben daar een andere gevoel bij en ja dat mag en kan.
Maar blijkbaar heb ik een ego en zou ik nu uit mijn vel moeten schieten maar dan moet ik toch eerst de ego gaan zoeken
simongek
Geplaatst: 28-03-13 20:28
nou prima toch en als iemand hier niets mee heeft of zoiets heeft van moet dat nou? Ook goed maar dan reageer je toch gewoon niet. Zie geen reden om dan iemand zijn topic te gaan verzieken met dit soort reacties.