Die trekt zeker de aandacht wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Memphis_ schreef:Ha, de hengst waar mijn merrie spontaan verliefd op werd 2,5 week geleden op wedstrijd in Zevenaar!Dit was de eerste keer dat ze zo stoer deed bij een hengst in de bak, en gelijk heeft ze! Wat een gave pony! Normaal reageer ik bijna nooit in fototopics, maar kon het nu niet laten! Prachtige pony!
marjolein88 schreef:_Memphis_ schreef:Ha, de hengst waar mijn merrie spontaan verliefd op werd 2,5 week geleden op wedstrijd in Zevenaar!Dit was de eerste keer dat ze zo stoer deed bij een hengst in de bak, en gelijk heeft ze! Wat een gave pony! Normaal reageer ik bijna nooit in fototopics, maar kon het nu niet laten! Prachtige pony!
Haha ja ze hadden een soort van onderonsje, want Crempie kon z'n ogen niet van je knappe merrie afhouden haha! Gelukkig houdt zich altijd heel rustig verder
Share schreef:Haha dan zou ik heeeeeel benieuwd zijn wat voor kleurtje eruit zou kunnen komen. Ben alleen "bang" dat het een kleintje zal worden. Ze heeft nog nooit een veulen gehad.
Maar oehhh het is zo verleidelijk. Zou het veulen ergens ingeschreven kunnen worden? Nrps ofzo?
Belker schreef:Wat is ie toch knap.
Marjolein88, jij hebt wel de uber penny droom in het echt. Al die knappe hengsten met een goed karakter en een mooi kleurtje en die ook in de sport super medoen.
Mogen we van de zomer weer veulentjes komen kijken?