Ahh wat een super gave reacties!! Het is wel lastig kiezen ja want er zitten meerdere hele gave bij ( en dit is nog niet eens alles) haha
En op de vraag of ik het niet koud had...Het was 7 grade en toen mijn schoenen uitgingen en het koude zand raakte dacht ik wel Nnooo waar ben ik aan begonnen! Maar eenmaal bezig met de shoot viel het reuze mee want we hadden een lekker zonnetje!
ik was natuurlijk ook wel echt bezig want reken maar dat ik geconcentreerd was toen gold in het water stond en ik in dames zit met een glibber jurk en een halstertj erop zat.. Want Tja wat als... Die ineens de kolder in zijn kop kreeg en een speurtje was gaan trekken. Had ik mooi kunnen gaan zwemmen...
Testes67: Rosi en gold vinden elkaar wel echt lief. Roos houd gold altijd goed in de gaten.. en bijv. Foto 3 is dat geloof ik. De link ben ik aan het galopperen en roos rent er dan als een malle achteraan.. dat vind ze geweldig! En gold allemaal best..
Het was echt een super leuke dag en ik heb echt genoten ook van mijn 2 super lieve beestjes natuurlijk. die zich keurig hebben gedragen. Ben echt trots op ze!