Gambit doet een jas uit....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: Gambit doet een jas uit....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 11:39

haha je schopt niet tegen een zeer been aan,omdat wat jij schreef hier de afgelopen winter een beetje onderwerp van de dag was als hij iets had ( denk dat fargo heel goed de pb's kan herinneren waarin ik heb geschreven dat ik echt niet meer wist hoe ver ik moest doorgaan) ..

alleen punt bleef gambit zelf,hij bleef zo wakker ...zo vechtlust...zo nog niet klaar met leven,dat ik het niet kon...

maar we gaan nu straks de lente in en zomer in,en ik hoop dat hij een hele mooie zomer mag gaan hebben en wat er in de winter gaat komen...we zien wel,mss wel helemaal niets,mss wel iets waardoor dit zijn laatste zomer was,geen idee,daar wil ik nog helemaal niet op vooruit lopen.....we leven gewoon met de dag :)

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:04

Als iemand weet wanneer het genoeg is voor een paard is Femke het wel;
weet nog goed dat ze tegen mij zei (over mijn merrie, nog geen 12 jaar die er overigens super uit zag, fris uit haar ogen keek, maar door artrose icm blessures, niet meer mee kon rennen in de wei en vaak pijn had..)

"Laurie, als een paard geen paard meer kan zijn, moet je haar laten gaan.."
en met deze woorden kon ik het wijze besluit nemen, om na de geboorte van haar veulen afscheid te gaan nemen.. hoe hard het ook klinkt.

Fargo is inderdaad een zeer goede bron als het over zieke paarden en Cushing gaat, ook daar heb ik veel aan gehad. :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:08

Ik herken hem haast niet ;)
Behalve aan zijn koker... :o
Hij loopt nog als een trein!En voelt zich prima zo te zien :j

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:43

@Mexxuna ik moet er haast van blozen

@geerke, wat ziet ie er goed uit he?

@kimmie en nu inderdaad op naar de lente en de zomer en dat er nog maar veel foto's mogen volgen!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:46

hij ziet er prachtig uit! <3

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:50

Wat ziet Bit er goed uit! Ook met vacht er nog op, een heel ander beeld dan eerdere foto's, toen je net wist dat hij Cushing had. Pergolide doet hem goed :j