dankjewel allemaal! ik ken zelf wel oudere pony's hoor!
vind het wel jammer dat ik er geen papier bij heb! dus het is nooit helemaal 100% zeker. gelukkig heb ik genoeg vertrouwen in de vorige eigenaar dat ze deze mooie leeftijd heeft!
shetland4
Geplaatst: 05-03-13 13:06
Wat een hoge leeftijd en er dan nog zo goed uitzien ook!
Maureen97
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-13 13:07
haha ze ziet er nog zeker goed uit voor haar leeftijd!
wauw! Wat zit ze prachtig in haar vachtje zeg! Alleen haar hoofdje verraad dat ze al zo oud is,al zou ik haar echt geen 40 geven! Zonder de tekst te lezen zou ik denken aan een jaar of 25. Helemaal geen doorgezakte rug of botjes die uitsteken! Echt diep respect hoor.
En wat een prachtige ogen heeft ze zeg,ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar in ieder geval heel liefdevol !
Kwam dit topic net tegen op facebook dus moest even gluren..
Wat een mooie oude dame van respectabele leeftijd zeg.. Wat ziet ze er super goed uit.. En ook nog zo mooi in haar vacht. Hoop dat deze dame nog lang lekker rond kan lopen.. Ze nog lang niet oud
Ik hoop dat mijn shet ook zo'n mooie leeftijd haalt ! Hij is nu een jaar of twintig ( helaas weet ik het niet precies, omdat zijn paspoort pas veel later is aangevraagd ), maar wel veel grijzer dan de jouwe !
huppelz
Geplaatst: 06-03-13 13:30
wow! echt te gek zeg! En wat onwijs leuk dat het zo goed met haar gaat en dat ze gewoon lekker bij jullie kan blijven
Zie wel vaker pony's op leeftijd maar om nou te zeggen dat de meeste, die ik heb gezien, er zo goed uitzien als die van jou? Echt helemaal top zeg zoals die van jou eruit ziet