Dat IK het niets vind...En mij niet kan voorstellen dat dit goed is voor de rug.Ik heb me laten informeren door iemand die het zelf speelt.. En toch blijf ik bij m'n mening.

Niets stomme uitspraak, gewoon een mening.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat IK het niets vind...En mij niet kan voorstellen dat dit goed is voor de rug.
Baby_Lucky schreef:Romy1234; het is vaker dat se spelers een blessure heeft dan de paarden hihi. Nee heb nog nooit iets gehoord van teamgenoten... Natuurlijk heeft je paard wel een spierpijn na een zware training of wedstrijd maar dat is bij dressuur ook. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel
Chaos schreef:Wellicht moeten mensen met vooroordelen eerst zich eens verdiepen in horseball alvorens stomme uitspraken te doen.
Chaos schreef:Wel een slecht gevormde mening dan. Maar goed dat mag. Ik vraag me af wat die 'speler' voor negatieve dingen geuit heeft Wie weet leer ik er nog wat van.
DaphneG schreef:Mooie foto's! Geeft een mooie indruk van de dag
Sorry maar ik vind Horseball er niet zo vriendelijk uitzien zo zonder bewegingvrijheid van hun hoofden. Waarom toch steeds weer die hulpteugels?
Vind het er niet lekker uitzien en meer als vermaak voor publiek dan plezier voor paard en ruiter...
)
hetlevenwint schreef:Ik heb het willen kijken maar tribune zat vol en ze hadden van die blaas dingen gezet op de bal tegen te houden...
Heb wel de authentieke wagens gezien, was zeer interessant!