Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angela schreef:Nu ben ik totaal niet thuis in de renpaarden...
Dus vandaar de vraag: is dit paard op de ribben niet iets aan de dunne kant? Ik zie echt super spieren op de achterhand en het front, maar mis wat vet op de ribben? Of is dit een bewuste keuze ivm iedere kilo is er 1 om mee te nemen? Neem echt aan dat jullie absoluut super voor dit paard zorgen, en neem daarbij dus ook aan dat er een reden is voor dit gewicht, dat voor een "gewoon" paard te weinig zou zijn?
Lijkt me wel gaaf hoor, om zo hard, maar met controle rond te mogen crossen! Train je het paard zelf ook?
Angela schreef:Nu ben ik totaal niet thuis in de renpaarden...
Dus vandaar de vraag: is dit paard op de ribben niet iets aan de dunne kant? Ik zie echt super spieren op de achterhand en het front, maar mis wat vet op de ribben? Of is dit een bewuste keuze ivm iedere kilo is er 1 om mee te nemen?
Neem echt aan dat jullie absoluut super voor dit paard zorgen, en neem daarbij dus ook aan dat er een reden is voor dit gewicht, dat voor een "gewoon" paard te weinig zou zijn?
Lijkt me wel gaaf hoor, om zo hard, maar met controle rond te mogen crossen! Train je het paard zelf ook?
marymary2 schreef:MarliesV schreef:Prachtig dier zeg.
Lijkt hij nou overbouwd? Of is dat de manier van foto's maken waardoor dat zo lijkt?
Super dat je hem zelf traint. Rijdt je ook zelf wedstrijden of is dat weer een heel ander 'stuk' van de sport dan het trainen?
Een thoroughbred heeft hoge achterbene, dit hoort zo.