Is het de bedoeling om alleen het paard te doen ofmook de achtergrond? Want als de achtergrond erbij komt vind ik 3 het mooist ook al is het jammer van de schaduw. Doe je de achtergrond er niet bij dan zou ik voor 2of 4 gaan
zacharyhill
Geplaatst: 26-02-13 08:55
Ik zou voor nr 3 gaan die vind ik erg mooi, een stoer paard
ik zou dus voor foto 2 gaan juist vanwege het feit dat t hoofd zo enorm donker oogt en op je borduur werk niet mooi uit gaat komen.. of nog een paar andere foto's laten maken met de juiste belichting op t hoofd
Ik zou de foto alleen nog wel proberen te bewerken, zodat de kleuren van je paard iets minder donker worden, en er dan het fotobewerkingsprogramma op los laten voor het borduren.
Ik laat het fotobewerkingsprogramma er niet op los. ik maak het zelf helemaal, hokje voor hokje, kleurtje voor kleurtje met de hand dus dat het donker is is niet zo erg als ik het zelf maar kan zien
Haha ik wilde net reageren met: "eigenlijk foto 3 maar die is erg donker qua toon, anders is nr 4 ook een hele mooie" Maar ik zie dat je het al gefixt hebt nu zeker nr 3, de aangepaste versie
bedankt allemaal,, ik heb inderdaad nummer 3 gekozen en in de afgelopen dagen een begin gemaakt Tot nu toe heb ik dit af van het patroon: Als ik m verder af heb krijgt hij zijn eigen topic op UK, maar omdat er zo veel tijd in zit wacht ik daar nog even mee
Ik zou nog wel proberen wat mee "licht" te geven aan het oog, maar zelf vind ik ook 3 de beste keus! Ik ga je weer volgen en denk dat deze net zo mooi word als de vorige!
haha zag in je vorige topic dit topci staan, bene ven gaan scrollen en wilde al nr 3 neerzetten maar je bent al begonnen zie ik:)....ik volg weer hoor, TE leuk!