Zo dat zijn ineens een hoop reacties!
Erg stoer ook dat het topic op de voorpagina heeft gestaan! 
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!
Het is nu wel wat veel om iedereen te beantwoorden, dus ik beantwoord de belangrijke dingen of vragen.
Maar nogmaals iedereen heel erg bedankt!
@ Elianna_, Jammer dat jullie niet gegaan zijn. Op het paard en met veel kleren was het heel goed te doen haha!
Hopen dat jullie in het najaar mee kunnen doen.
@ Homiafortuna, Het was nu te vinden op de site van Staatbosbeheer en de site van menvereniging Noordwolde. Het zal zoiezo op de site van Staatbosbeheer komen te staan, dus die zou ik in de gaten houden. 
@ Naath86, Zeker doen!
@ shirleyp, de grond was niet hard. De paden er naar toe was iets aan de harde kant, maar op de duinen was het juist super fijn om te rijden. Niet te mul en niet te hard.
@ deedee19, dat vinden wij ook erg jammer... Daarom maakt dit het wel heel speciaal. 
@ Neander5, Je moet echt mee de volgende keer haha!
Nogmaals heel erg bedankt Moniek!
Zie je op stal!
@ dauphine, Het was ook erg koud, dus heel begrijpelijk haha!
Nee, dat is niet zo'n goed plan. Krijgen ze ook nog eens heel erg spierpijn van haha. Hopen dat je in September mee kunt rijden! 
@ Homiafortuna, de ruiterexcursie is niet hetzelfde als de Winter Desert Trail. Volgens mij ga je bij een ruiterexcursie met begeleiding een hele rit maken door het Drents Friese woud. Ook heel mooi! Maar niet hetzelfde als dit. Dit was een speurtocht die uitgezet was en je reed de rit zonder begeleiding. Dus ik denk dat de datum voor September nog niet gekend is.
@ Lu lychellu, Super dat jullie er ook waren! jammer dat het niet helemaal gegaan is als gepland. Volgende keer lekker doen zoals je het zelf wilt haha!
Er staat nog nergens wanneer het in september is, maar wij waren als een van de laatste weer terug en hebben toen nog met de organisatie gesproken. En die zeiden dat het zeer waarschijnlijk weer in September georganiseerd wordt. Dus datum en informatie volgt dus nog.
Laatst bijgewerkt door Vernon op 27-02-13 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt