Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
korbakimmy8 schreef:En zoek dan nog even de verschillen tussen mijn eigen foto en die foto van die springruiter:) ben daar dan benieuwd naar. Want ik zelf vind dat het erg heel erg op lijkt. En ja we werken er naar toe dit was de eerste x springen na de zomer. Dus ja zomer is veel lessen volgen. Maar dat heb ik al eerder hier gezegt.
Maar dat is maar een foto, op het filmpje zie ik wat anders.Somebitch schreef:korbakimmy8 schreef:En zoek dan nog even de verschillen tussen mijn eigen foto en die foto van die springruiter:) ben daar dan benieuwd naar. Want ik zelf vind dat het erg heel erg op lijkt. En ja we werken er naar toe dit was de eerste x springen na de zomer. Dus ja zomer is veel lessen volgen. Maar dat heb ik al eerder hier gezegt.
Je hebt geen topic geopend zoek de verschillen toch? of wel? Van 1 foto kan je niet uitgaan. Op die foto vind ik je zit best netjes.Maar dat is maar een foto, op het filmpje zie ik wat anders.
Je hebt een topic geopend om commentaar te krijgen, je vraagt er zelfs nog om in je OP en nu kan je dat commentaar niet aan? Omdat een ruiter met ook geen goede verlichte zit zegt dat jou zit niet goed is? Dus al met al? Je neemt alleen kritiek aan van iemand die perfect rijdt. Tja, zo kom je er natuurlijk nooit met deze instelling.
Ik laat dit topic voor wat het is, ik heb je tips gegeven, ik hoop dat je er wat mee doet. Ik plaats dit namelijk om je te helpen, zoals je ook in je OP vraagt. Maar hulp heb je toch schijnbaar niet nodig. Wat ook wel blijkt uit je andere topic's.
Somebitch schreef:Ga dan maar eens even goed lezen, misschien snap je het dan want dat zeg ik namelijk niet.
Somebitch schreef:Je moet het je niet te persoonlijk opvatten, maar dat is misschien de leeftijd.. Zo bedoel ik het niet.![]()
Ik ben zeker benieuwd naar een volgend topic.
little_birdy schreef:jeetje wat is die meid met de shetlander aan het uitvreten op de achtergrond ?
en maar slaan en schoppen das toch niet normaal?
ik vind het van jou er wel netjes uitzien probeer hem wat ronder er naartoe te rijden
xLisaMaxime schreef:Ik vind het er netjes uitzien, wat ik net heb geleerd is niet aan te galopperen vlak voor de sprong, hierdoor leert je paard als het ware, sprong=crossen. Of natuurlijk blijven draven, of al eerder in galop zitten. Ik hoop dat je er wat aan hebt