Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aranel schreef:Ik vind deze foto's een fijner beeld geven dan het vorige topic dat ik van jullie zagToen had je je teugels behoorlijk aan de lange kant als ik het me goed herinner.
Hij lijkt erg fijn te lopen, mooie hashouding heeft 'ie! Blijf zelf wel achterover zitten, ik weet dat dat soms moeilijk is (mijn instructrice zou mij ook het liefst elke 2 minuten een duw achterover geven), maar het geeft meteen een ander beeld als je dat doet.
Heb je al weer wedstrijden gereden met hem?
Cath_16 schreef:Aranel schreef:Ik vind deze foto's een fijner beeld geven dan het vorige topic dat ik van jullie zagToen had je je teugels behoorlijk aan de lange kant als ik het me goed herinner.
Hij lijkt erg fijn te lopen, mooie hashouding heeft 'ie! Blijf zelf wel achterover zitten, ik weet dat dat soms moeilijk is (mijn instructrice zou mij ook het liefst elke 2 minuten een duw achterover geven), maar het geeft meteen een ander beeld als je dat doet.
Heb je al weer wedstrijden gereden met hem?
Dat is fijn om te horen!
Klopt ja, dat is ook een van de redenen waardoor mijn binnenhand een eigen leven ging leiden..
Ik moet inderdaad wat meer naar achteren zitten heb je gelijk in.
3 Maart heb ik een wedstrijd met hem staan weer. We hadden even een pauze ingelast.
Zal je even een pb sturen!
Verder iedereen bedankt voor de ontzettend leuke reacties!
Ben ook erg blij mee hoe het is gegaan deze week, heeft ons heel erg geholpen.