Wat een mooierd, ik vind die van jou veel mooier dan de andere pre op de strandfoto's. Veel meer dressuur model en meer uitstraling. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!
TaeBo
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-13 12:19
Bedankt voor de leuke reacties!
Shirley: Hij zwaart idd heel mooi uit, met de maand wordt ie breder. Hij zit nu weer in een groeispurt, zn kont staat weer helemaal omhoog. Ik ben heel benieuwd hoe hij er over een jaar of 3 uitziet
Lottie84: Hij heeft idd een gouden karakter Wel temperamentvol maar goudeerlijk
CK88: Dank je, is idd persoonlijk. Unico is een uniek paard maar dat is Lord op zijn manier ook. Gelukkig vallen we allemaal op andere type paarden, anders hadden we allemaal dezelfde hihi
Stoere knol! Hij heeft voor een spanjaard echt 'n bloedkoppie, mooi!
noahlady
Geplaatst: 23-02-13 13:38
wat een prachtige foto's! Jammer dat je een beetje tijdnood had sochtends. want ik vind de vlechtjes zonde... Maaar je bruine hoofdstel: Helemaal mooi! Geweldig
Hele gave foto's en een gaaf paard, alleen jammer dat je je sperriem te strak hebt aangetrokken zodat je neusriem naar beneden wordt getrokken..
Mexxuna
Geplaatst: 23-02-13 15:43
Prachtig dier, sta er echt van te kijken hoeveel hij eigenlijk op mijn PRE x KWPN merrie lijkt! Zelfde vormen, en kleur!
Hij is echt machtig mooi!
Daphnm
Geplaatst: 23-02-13 16:11
Wat een mooie kleur en wat een schattig koppie En dat dekje is awesome
TaeBo
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-13 17:01
Wederom bedankt voor de leuke reacties!
Noahlady: Ja, was jammer idd Volgende keer beter
Upendo: Is een Vantaggio Grazioso van Ooteman
Elco: De sperriem zit op zich niet strak, kunnen nog 2 vingers tussen. Ik heb dit hoofdstel echter voor mijn andere paard gekocht, maat full, en Lord zn hoofd is kleiner, dus eigenlijk had hij een cobmaat moeten hebben. Lord zn jukbeenderen zitten heel laag, als ik de neusriem recht zet, dan zit het heel raar. Wellicht dat het met een cobmaat beter zit
Prachtige foto's! Die foto met lange manen dat je daar gepost heb is ook echt super, zijn hals komt daarop zo mooi uit! Geniet maar heel hard van zo'n prachtpaard!