Sterkte! Het gemis is t ergste.. wij hebben dakota in juni 2011 in moeten laten slapen. Zijn moeder heb ik nog en verleden jaar hebben we charlie erbij gekocht, maar het gemis van dakota blijft nog steeds heel erg. Ze zeggen dat t slijt, maar ik heb er nog niet veel van gemerkt.
Heel veel sterkte, zo te zien hadden jullie een super band
Myou
Geplaatst: 21-02-13 13:22
Prachtig
soyke
Geplaatst: 21-02-13 13:25
prachtig mooi filmpje en wat een muziek.Kreeg kippenbvel voornamelijk omdat goodbye my lover mijn afscheidsnummer was bij de crematie van mijn man Hoop dat je al die mooie herinneringen bewaard hoe moeilijk het soms ook is.Je hebt in ieder geval heel veel plezier gehad dat kun je wel zien aan de lol die je had met rijden.
Wauw wat een prachtig filmpje, vooral bij die laatste beelden kreeg ik kippenvel.. Wat waren jullie een ontzettend goed team, ik vind jullie echt super goed bij elkaar passen.. Ik word helemaal stil van het filmpje, wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn!
Sterkte ermee!
Uberpony
Geplaatst: 21-02-13 14:23
Ik weet hoe je je voelt. Het is een echt een k** gevoel. In januari is het al 2 jaar geleden dat ik afscheid heb moet nemen van mijn beste vriendinnetje. Ik mis haar nog steeds en denk nog veel aan haar. Bin jouw filmpje moest ik gelijk aan haar denken, en nog even een traantje weg vegen.
Ik hoop dat je terug kan kijken naar een mooie tijd samen. Heel veel sterkte!
wauw wat een mooie filmpje ik krijg er gewoon kippevel van en de tranen staan me in de ogen, heel veel sterkte met het verlies van deze dierbare vriend