Rondje Hoge Veluwe, rijd met ons mee!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:06

rietje0 schreef:
Leuk filmpje!! :) Jammer inderdaad dat je de oortjes niet ziet, maar als het een GoPro is (weet niet of je de 3e editie al hebt), zit er WiFi op en kun je via je smartphone een app downloaden en zo bekijken wat je filmt, super handig!
Als ik vragen mag, hoe heb je de GoPro bevestigd op je cap? Zit nog steeds te zoeken naar een oplossing, want ik draag hem op een harnas (op de borst zeg maar)...

Je gebruikte een hoofdband om m'n cap maar heb nu plakkers op m'n cap geplakt waar ik hem inklik, is veel makkelijker.

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 22:51

DAMwolf, voor bossen van de Gemeente Arnhem heb je inderdaad officieel een ruiterbewijs nodig, maar er wordt (zover ik weet en hoor van anderen) niet gecontroleerd.
Voor Park de Hoge Veluwe betaal je een toegangsprijs, een eenmalig kaartje met paard is een euro of 11. Zelf heb ik een jaarkaart.

rietje0, dat van die app is een goede tip! Ik heb deze camera mogen lenen, hij is dus niet van mij, maar ik onthoud het zeker want eigenlijk wil ik er zelf ook wel eentje ;) Ik heb 'm met een hoofdband om mijn cap.