Titanic, ijsbreken en crossmotoren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 10:02

Alice13 schreef:
:o Stiekem verliefd op Flos! Als er ooit het geld en de tijd is wil ik ook een belg.

Haha die Belgen zijn zo lomp en gaaf! Flos is voor haar ras wel erg klein (als veulen al wat klein, en nu volwassen zal die zo tussen de 1.60 en 1.65 in zitten denk ik), maar ze kan doorlopen als een tank _O- En dat doet ze dan met haar clownsmoel er op, dus dat maakt situaties vaak erg hilarisch, haha! Het is echt een onwijs grappig paard!

Maflinger_S

Re: Titanic, ijsbreken en crossmotoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:40

Dat was weer een leuke rit, bedankt dat ik een eindje mee mocht genieten. Jullie zijn zo leuk met z´n vieren. Gewoon lekker bezig, ook met het ontdekken van nieuwe dingen.

Snadrem

Re: Titanic, ijsbreken en crossmotoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 18:43

Dank je Maflinger_S!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 19:59

SUPERFANTASTISCHGEWELDIG!! echt te gek!! Je praatjes, commentaar (caphelp! whahaha!) en hoe je je paard laat wennen aan die motoren! Superdepuper! Die van mij kijkt echt nergens meer van op als ze wegrijden met een wheelie en het zand spat tegen haar borst doet ze alleen haar hoofd opzij... :') maar zo heb ik het ook gedaan, vragen of ze even willen stoppen, erom heen rijden en elkaar even uitgelegd dat het vooral niet handig is om een paard in te halen of te achtervolgen.

Jullie hebben echt een lekkere band met elkaar! :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 20:54

Fred_Kroket schreef:
Jullie hebben echt een lekkere band met elkaar! :D

Dank je wel! Dat betekent best wel wat voor me... we zijn best wel door een diep dal gegaan het afgelopen jaar met zijn tweetjes en waren elkaar daar een beetje kwijt geraakt. Gelukkig zijn we nu weer op de goede weg!!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:37

weer een erg gaaf overzicht, hopelijk krijgen we binnenkort een beetje lente en dus wat zon.
Kun je mooi een zonnig overzicht plaatsen van jullie verdere tochten :j

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:04

Ik ga graag eens een keer mee als ik me eens buiten Verweggistan waag met mijn paardje. :D En het niet te hard regent. :+ :+