Prachtig dier, wat is de reden trouwens dat je hem laat castreren ?
Zomer
Geplaatst: 14-02-13 09:25
10 en 14 wauw ga je er nog eentje aan de muur hangen?
prachtige fotos hoor zijn allemaal heel goed gelukt
Lusitano
Geplaatst: 14-02-13 09:26
knap kind! Het eerste wat te binnen schiet als je hem ziet is 'blij paard' ! en dat is het grootste compliment dat je paard je volgens mij kan geven...
Dank jullie wel En hij is niet alleen van buiten mooi, van binnen is 'ie net zo geweldig! Gek op aandacht en gaat voor je door het vuur, boel energie maar wil niets liever dan het goed doen en dus super braaf!
Waarom castratie? Stalling. Ik heb dit jaar 3 stallen gezien, met een hengst ben je gewoon niet overal welkom en niet iedere stal past je. Ik hecht veel waarde aan een goede verzorging voor mijn paarden en als die niet optimaal is en niet verbetert dan vertrek ik. De stal waar ze nu staan voldoet super, verzorging is super, maar deze stal is gewoon niet ingericht op een hengst. Daarvoor is bijv de stalgang gewoon net te krap, te dicht langs de andere paarden af. De poetsplaats zo dat je achter andere paarden langs moet enz. Geen ramp met je merrie of ruin maar met een hengst net even een ander verhaal. Dat eigen huisje met grond laat nog te lang op zich wachten dus keuzes maken.