Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nemurin schreef:Shirley schreef:Hij wordt ook wel Igor genoemd
Voor zover ik weet (en ik kom uit de tijd dat die Disney-tekenfilm ook nog achterlijk populair was) heet ie gewoon Eeyore in het Engels, en Iejoor in het Nederlands. Niks geen Igor.
Neemt niet weg dat het een ont-zet-tend gaaf pakje is voor dat beestje zeg, wat vreselijk leuk!
Ik ga het drakenpak afwachten.
http://www.disneyspelletjes.com/igor.html Nemurin schreef:Shirley schreef:Hij wordt ook wel Igor genoemd
Voor zover ik weet (en ik kom uit de tijd dat die Disney-tekenfilm ook nog achterlijk populair was) heet ie gewoon Eeyore in het Engels, en Iejoor in het Nederlands. Niks geen Igor.
Neemt niet weg dat het een ont-zet-tend gaaf pakje is voor dat beestje zeg, wat vreselijk leuk!
Ik ga het drakenpak afwachten.
_Annemiek schreef:Wat leuk!!!!
En mooi gemaakt hoor.
Maar ik zou toch liever in een optocht lopen en laten zien van ik vindt de veiligheid belsngrijker.
(Je hebt ook n roze cap!!) Sluier erop plakken voor de prinsses klaar!!
Dus datvpast er wel bij...
Shirley schreef:

Shirley schreef:Google dan maar eens op Igor Disney afbeeldingen ... dan krijg je 'm toch echt :J
Ik noem hem persoonlijk ook niet zo , maar spaar al jaren alles van 'm en ben die naam toch echt al diverse malen tegengekomen
je dochter zal ook wel genoten hebben of niet dan?
En dan ernaast lopen.

Desnoods noemen we hem "Die depressieve ezel".