Even een vraagje aan de mensen die er vorig jaar ook zijn geweest, want ik kom zoiezo kijken, en hoogstwaarschijnlijk halter en SAH met mijn 3 jarige SPB starten. Maar hoe is de locatie en dan vnl op stoffigheid (stof in de lucht)? Dit vraag ik ivm mijn dochter en of we ook meerdere onderdelen kunnen bekijken want zoals bijv de wedstrijdbak bij Blijswijk en NK waren te stoffig voor haar!
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties!!! en blij om de positieve berichten! Is voor ons altijd een hekel puntom te kijken of we allemaal mee gaan, maar hubbie is weg en ze moet dan mee!
Sann_e
Geplaatst: 04-03-13 10:50
Is er al enig idee op welke dag de APHA & AQHA reining valt? Ivm vrij vragen op het werk
Nou wij komen nu toch zeker! Zelfs als het programma tegenzit al iemand die evt even op dochterlief zou willen letten!. Ook B&B mogen overnemen van beste vriendin door omstandigheden, en volgens meerdere dat het stof neevalt. Dus ja zoveel dingen en mensen die meewerken kunnen we toch niet afzeggen. Dus nu afwachten op het inschrijfformulier!!! Kan niet wachten!
NQHA
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 22:14
Hallo allemaal,
Bij de appaloosa's gaat er een leuke verandering plaatsvinden. In plaats van een double judged show, gaat dit een DOUBLE JUDGED-TRIPLE POINTED show worden. Dit houd dus in dat 1 judge, 2 x zal jureren.
Hoi NQHA, kun jij mij vertellen hoe oud een deelnemer moet zijn om in de allbreed te starten? Komt hier ook showmanship in?
NQHA
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-13 21:55
Hoi Sanne,
Vanaf 8 jaar mag een ruiter meedoen aan de klassen. Nee we hebben geen allbreed dan. Maar is het een quarter? Dan zou het meisje/jongen kunnen starten in de Youth Novice.
Ga kijken of ik tijd heb. Wel jammer dat de ranch pleasure op zaterdag is. Zou hier eventueel in willen starten maar om hier extra voor terug te komen gaat hem niet worden.
Ga me toch wel inschrijven.. Maar alleen de hunteronderdelen SPB en mixed breeds hunter.
Wranglerbutt
Geplaatst: 18-03-13 15:14
Ik wil SPB ama trail, hms en pleasure starten en misschien ook de open SPB & mixed breed trail Hunter gaat 'm dit jaar niet worden, heb geen zadel meer