@bassenqua dank je. Ja denk ook wel dat het zwaar wordt moet ook veel af nu nog 26,5 kilo. Het was 30....
Bassenqua
Geplaatst: 11-02-13 14:18
Ppfff dat zijn veel kilo's maar zó klein hoeft toch niet ? Blijft er niks van je over !! Één tip, wil het niet te snel, beter kalm aan dan supervlug, is het beter vol te houden en blijven de kilo's er blijvend af. Spreek uit ervaring, ben lang geleden 50 kg afgevallen.
@bassenqua ik ben nu echt veel zwaar en dat is gewoon niet gezond heb echt overgewicht heel veel mensen zouden het niet zeggen maar was vorige week al 90 kilo en ben maar 1,65 dus 65 kilo is heel mooi. Ik ga een speciaal dieet volgen bij een dieetist dus heb de juiste begeleidin. Jij 50 kilo...pff das ook veel knap hoor.
@ymor ik heb op hema besteld nr 11 het groots recht en omdat die in de lengte is en dan 2 over dwarse nr 8 en de laatste die zijn dan ook wat kleiner en dan gewoon met witte achtergrond ik heb wel een voorbeeldje maar heel klein
ja ik vind dit zelf de mooiste fotos en kon gewoon niet kiezen en heb al een canvas meer van haar in huis hangen maar die gaat dan ma n de slaapkamer moet voor manlief ook leuk blijven haha