Dankjulliewel allemaal voor deze leuke reacties 
De keuze was inderdaad niet makkelijk en ook zeker niet zonder tranen gemaakt. Maarja, er was gewoon geen andere keus, in ieder geval niet in mijn ogen. Hem houden zonder dat ik tijd voor hem zou hebben, is hij gewoon niet waard. Hij verdiend beter dan in zijn stal geduldig staan wachten tot ik weer eens kwam om hem aandacht te geven. Nee, dat idee deed mij gewoon zeer, meer dan het idee dat ik hem misschien maar beter kon verkopen aan een ander topbaasje die net zo veel van hem gaat houden als dat ik doe. En die heb ik gevonden 
En gelukkig heb ik nog de vele fotos en herinneringen van ons samen, de coupons met onze punten en de complimenten die we kregen, dat zal altijd bij mij blijven, en ik nooit meer vergeten. We zijn nooit meer z of hoger geworden, wat mijn doel was, maar heb de oefeningen er wel met plezier ingereden en wie weet, met zijn nieuwe baasje, zal mijn wens toch nog uitkomen.
Het is een toppony, echt een pony om nooit te vergeten. Zijn ondeugende maar nooit gemene karakter, zijn werkwilligheid, zijn altijd vrolijke aanwezigheid. Zo'n pony vind je gewoon nooit meer, en ik denk dat ik ook nooit meer in de toekomst ga rijden, want Beau kun je niet vervangen.