Ik ga natuurlijk ook polocrossen als mijn pony en ik er klaar voor zijn

Echt heel leuk ja !
leuke foto's ook!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyMier schreef:Lijkt me ontzettend leuk om te doen, ziet er in ieder geval leuk uit.
Is dit in Pekela? of ergens anders in Groningen?
solaika schreef:ziet er echt tof uit om te doen,
maar in belgie zal er zeker zo geen vereniging zijn, of wel 1 maar dat is dan niet in de buurt.![]()
ik kan het wel eens amateuristisch proberen met een visnetje en een sponsbal
Maaike_Melis schreef:LadyMier schreef:Lijkt me ontzettend leuk om te doen, ziet er in ieder geval leuk uit.
Deze wintertrainingen waren in manege de Dollard! De andere manege was avinia staete. Deze hebben zelf trainingen en trainen verder niet voor wedstrijden en ze gaan ook niet mee met wintertrainingen.
LadyMier schreef:Lijkt me ontzettend leuk om te doen, ziet er in ieder geval leuk uit.
Elegante05 schreef:Heey Maaike!!
Leuke foto's hoor! Hoop ook snel weer eens mee te doen met de trainingen![]()
Leuk dat je polocrosse een beetje naamsbekendheid geeftWant veel meer mensen (en paarden) zouden dit eens moeten proberen!
Unseen schreef:Wat leuk dat je ook begonnen bent met trainen! Ik hoop je in april te zien spelen!
hettyss schreef:Heee wat leuk. Mijn zoon heeft afgelopen zomer meegedaan in Oude Pekela bij De Graankorrel. Hij vond het erg leuk, maar doordat we het in het gezin druk hebben met dressuur en spring wedstrijden komt het er eigenlijk niet meer van. Wil wel een paar foto's met jullie delen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maaike_Melis schreef:LadyMier schreef:Lijkt me ontzettend leuk om te doen, ziet er in ieder geval leuk uit.
Deze wintertrainingen waren in manege de Dollard! De andere manege was avinia staete. Deze hebben zelf trainingen en trainen verder niet voor wedstrijden en ze gaan ook niet mee met wintertrainingen.
Citaat:Ja je bent altijd welkom! 24 maart hebben we weer een wintertraining. Als je met paard komt kost dit 7,50. Zonder paard kost dit niks!
Citaat:Ik ga eens kijken of dat gaat lukken, denk het wel. Moet je dan ook zelf spullen meenemen om het te spelen, of kan je dingen van hen gebruiken?
Maaike_Melis schreef:Ik keek net op je profiel en ik zag de naam Florien staan, die naam heb ik weleens voorbij horen komen haha! Ik hoop ook dat Melis en ik in april er helemaal klaar voor zijn. Zoals het nu lijkt nog niet maar ik hoop dat we snel veel beter worden!
Mallootje schreef:Ziet er leuk uit! Helaas heb ik een paard dat niet zo blij is als andere paarden 'onverwacht' dicht in z'n buurt komen, dus dat wordt niets..