overzicht trainingen polocrosse

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MadeeFleur

Re: overzicht trainingen polocrosse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:55

Hee wat leuk polocross! ik ben vaak bij de toernooien, mijn vriendin speelt ook polocross, ik ben vaan goaljudge :D
Ik ga natuurlijk ook polocrossen als mijn pony en ik er klaar voor zijn :D
Echt heel leuk ja !

leuke foto's ook!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:17

wat leuk om te zien :) ik kende het nog niet maar ziet er erg leuk uit :D

solaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:57

ziet er echt tof uit om te doen,
maar in belgie zal er zeker zo geen vereniging zijn, of wel 1 maar dat is dan niet in de buurt. :n
ik kan het wel eens amateuristisch proberen met een visnetje en een sponsbal :)*

LadyMier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:02

Lijkt me ontzettend leuk om te doen, ziet er in ieder geval leuk uit.
Is dit in Pekela? of ergens anders in Groningen?

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 18:20

LadyMier schreef:

Deze wintertrainingen waren in manege de Dollard! De andere manege was avinia staete. Deze hebben zelf trainingen en trainen verder niet voor wedstrijden en ze gaan ook niet mee met wintertrainingen.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 18:21

solaika schreef:
ziet er echt tof uit om te doen,
maar in belgie zal er zeker zo geen vereniging zijn, of wel 1 maar dat is dan niet in de buurt. :n
ik kan het wel eens amateuristisch proberen met een visnetje en een sponsbal :)*

haha dat is zeker een optie! In Frankrijk zijn ze ook heel actief met polocrosse bezig, ik weet alleen niet of je daar dicht in de buurt woont etc. Als je dicht bij de nederlandse grens woont valt er vast wel iets te regelen!

LadyMier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:29

Maaike_Melis schreef:
LadyMier schreef:

Deze wintertrainingen waren in manege de Dollard! De andere manege was avinia staete. Deze hebben zelf trainingen en trainen verder niet voor wedstrijden en ze gaan ook niet mee met wintertrainingen.

M'n verzorgpaard staat heel dicht bij de dollard, misschien leuk om een keer te gaan kijken..

mickey2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:51

hee !

leuk! ik doe ook aan polocross al een tijdje, met mijn haflinger!
super leuk !

x

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 19:17

LadyMier schreef:

Deze wintertrainingen waren in manege de Dollard! De andere manege was avinia staete. Deze hebben zelf trainingen en trainen verder niet voor wedstrijden en ze gaan ook niet mee met wintertrainingen.[/quote]

M'n verzorgpaard staat heel dicht bij de dollard, misschien leuk om een keer te gaan kijken..[/quote]

Ja je bent altijd welkom! 24 maart hebben we weer een wintertraining. Als je met paard komt kost dit 7,50. Zonder paard kost dit niks!

Elegante05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:42

Heey Maaike!!
Leuke foto's hoor! Hoop ook snel weer eens mee te doen met de trainingen *\o/*
Leuk dat je polocrosse een beetje naamsbekendheid geeft +:)+ Want veel meer mensen (en paarden) zouden dit eens moeten proberen!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 20:13

Elegante05 schreef:
Heey Maaike!!
Leuke foto's hoor! Hoop ook snel weer eens mee te doen met de trainingen *\o/*
Leuk dat je polocrosse een beetje naamsbekendheid geeft +:)+ Want veel meer mensen (en paarden) zouden dit eens moeten proberen!

Dat zou leuk zijn! Kom je 24 maart ook bij de wintertraining? Dan hebben we een compleet team! En ja, ik vind het leuk om wat meer bekendheid aan de sport te geven om mensen te laten zien dat er nog veel meer mogelijkheden zijn onder het paardrijden maar die heel erg onbekend zijn.

hettyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:44

Heee wat leuk. Mijn zoon heeft afgelopen zomer meegedaan in Oude Pekela bij De Graankorrel. Hij vond het erg leuk, maar doordat we het in het gezin druk hebben met dressuur en spring wedstrijden komt het er eigenlijk niet meer van. Wil wel een paar foto's met jullie delen.
Afbeelding
Afbeelding

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:28

Wat cool! :D
ook niets voor mij :') ik ben nog al slecht in ikken _O-

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:51

Wat leuk dat je ook begonnen bent met trainen! Ik hoop je in april te zien spelen! ;)

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 18:22

Unseen schreef:
Wat leuk dat je ook begonnen bent met trainen! Ik hoop je in april te zien spelen! ;)

Ik keek net op je profiel en ik zag de naam Florien staan, die naam heb ik weleens voorbij horen komen haha! Ik hoop ook dat Melis en ik in april er helemaal klaar voor zijn. Zoals het nu lijkt nog niet maar ik hoop dat we snel veel beter worden!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 18:23

hettyss schreef:
Heee wat leuk. Mijn zoon heeft afgelopen zomer meegedaan in Oude Pekela bij De Graankorrel. Hij vond het erg leuk, maar doordat we het in het gezin druk hebben met dressuur en spring wedstrijden komt het er eigenlijk niet meer van. Wil wel een paar foto's met jullie delen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

wauw leuke foto's! Die heb ik weleens voorbij zien komen op de polocrosse site geloof ik!

LadyMier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:30

Maaike_Melis schreef:
LadyMier schreef:

M'n verzorgpaard staat heel dicht bij de dollard, misschien leuk om een keer te gaan kijken..[/quote]

Ja je bent altijd welkom! 24 maart hebben we weer een wintertraining. Als je met paard komt kost dit 7,50. Zonder paard kost dit niks![/quote]

Ik ga eens kijken of dat gaat lukken, denk het wel. Moet je dan ook zelf spullen meenemen om het te spelen, of kan je dingen van hen gebruiken?

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 19:45

Citaat:
Ja je bent altijd welkom! 24 maart hebben we weer een wintertraining. Als je met paard komt kost dit 7,50. Zonder paard kost dit niks!

Citaat:
Ik ga eens kijken of dat gaat lukken, denk het wel. Moet je dan ook zelf spullen meenemen om het te spelen, of kan je dingen van hen gebruiken?

Leuk dat je gaat kijken of het lukt! Als je zelf geen stick hebt is er altijd wel wat te regelen, er zijn altijd sticks die je kunt gebruiken!

LadyMier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:54

Er zijn geen regels aan verbonden om mee te doen trouwens? leeftijd oid?
Als je maar een paard meeneemt? ;)

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 00:48

LadyMier schreef:
Er zijn geen regels aan verbonden om mee te doen trouwens? leeftijd oid?
Als je maar een paard meeneemt? ;)

Haha nee. Als je in een pb je mail adres stuurt kan ik je de uitnodiging doorsturen! Dan kun je alles lezen!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:54

Maaike_Melis schreef:
Ik keek net op je profiel en ik zag de naam Florien staan, die naam heb ik weleens voorbij horen komen haha! Ik hoop ook dat Melis en ik in april er helemaal klaar voor zijn. Zoals het nu lijkt nog niet maar ik hoop dat we snel veel beter worden!

Dat zou heel goed kunnen ;)
Komt vast helemaal goed! Van een toernooi kun je ook een hele hoop leren!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:59

Ziet er leuk uit! Helaas heb ik een paard dat niet zo blij is als andere paarden 'onverwacht' dicht in z'n buurt komen, dus dat wordt niets.. :(

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 21:18

Mallootje schreef:
Ziet er leuk uit! Helaas heb ik een paard dat niet zo blij is als andere paarden 'onverwacht' dicht in z'n buurt komen, dus dat wordt niets.. :(

Melis wou eerst ook niks weten van andere paarden, ze trapte er op los, nu is het zo als haar vriendinnetje er niet bij is kan ze met elk paard overweg, gewoon doordat haar vriendinnetje er niet bij is!