Ze zijn zo leuk! Mocht je weer eens aan het strand komen rijden, geef even een gil. Dan sta ik klaar met mijn camera. Ze zijn te leuk om te laten schieten .
Heerlijk paardje heb je aan Roos en die laatste foto zegt meer dan 1000 woorden, samen genieten, daar gaat het om. Ben benieuwd wat ze gaat doen nu ze nieuwe combinatie is.
Ollie1
Geplaatst: 19-01-13 19:05
Mooie jaaroverzicht van knappe Roos... jullie doen het toch allemaal maar even... RESPECT
@ Janouk: Roos zal dit jaar geen concurentie meer zijn, startkaart is opgezegd, en dat was toch echt wel even slikken. Maar ja, heb Whitney nu in het Z en Benno volgende week voor het eerst in de L (en Caya gaat ook super, maar 3 tegelijk op wedstrijd nivo trainen red ik niet), dus Roos haar startkaart aanhouden is niet erg nuttig.
@ Senna21: Roos heeft in 2009 al op de baan in Alkmaar gelopen . Roos is alleen meer dressuur pony dan draver, dus ging het grootste deel van het rondje keurig nagevelijk en verzameld rond
Roos word dit jaar pas 12, dus de bedoeling is dat ze hier nog zo'n 20 jaar rond loopt .
Ik denk dat ze met haar nieuwe menner de eerste tijd heel braaf de kantjes er af loopt, dat ze de B en de L zo door komen en dat Romy dan echt zal moeten gaan leren rijden omdat Roos liever lui dan moe is als je haar haar gang laat gaan. Bang voor rare dingen hoef ik zeker niet te zijn. Hun eerste proef 205 en de 2e 194. En in de vaardigheid 1e rondje foutloos en net iets buiten de tijd, 2e rondje foutloos binnen de tijd (officieel waren dat 3 punten in de dressuur en 3 in de vaardigheid geweest ). Morgen starten ze voor het eerst alleen vaardigheid, volgende week dressuur en vaardigheid.