Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arielle_ schreef:Nogmaals bedankt voor alle leuke en positieve reacties!
Voor alle mensen die reageren en zeggen dat ze 'm erg strak vinden, eigenlijk best gek want dat valt echt enorm mee in het echt. Heb hier eigenlijk nooit commentaar over van jury's ofzo en bij deze wedstrijd was m'n instructrice toevallig aanwezig en heeft hier ook niks over gezegd.
Het lijkt misschien ook niet zo maar ik heb bijna niks in m'n handen.
elisa007 schreef:leuke foto's! jullie zijn een mooie combinatie!
Mag ik vragen van welk merk jouw jasje is (en het model)? Ben al een tijdje op zoek naar iets in het donkerbruin. Alvast bedankt!
Kel2004 schreef:Arielle_ schreef:Nogmaals bedankt voor alle leuke en positieve reacties!
Voor alle mensen die reageren en zeggen dat ze 'm erg strak vinden, eigenlijk best gek want dat valt echt enorm mee in het echt. Heb hier eigenlijk nooit commentaar over van jury's ofzo en bij deze wedstrijd was m'n instructrice toevallig aanwezig en heeft hier ook niks over gezegd.
Het lijkt misschien ook niet zo maar ik heb bijna niks in m'n handen.
Het niets in je handen hebben en het strak zijn staat ook volledig los van elkaar![]()
Het is een onwijs imponerend paard en daar scoor je mooie punten mee. Maar hij moet meer van achter naar voren naar de hand toe gereden worden, zonder dat je hem daarbij hectisch (of gek) maakt. Enorm moeilijk, heb zelf exact zo een merrie staan.
Probeer echt je handen laag te houden en stop vooral niet met van achter naar voren te rijden.
Pas als je verbinding hebt van achter naar de hand toe (en vooral niet elke pas harder willen gaan, om het nog ff makkelijker te maken) kan hij de bovenlijn los gaan laten.
Succes! Hij is het waard
Arielle_ schreef:Moet zeggen dat hij van achter naar voren echt al wel redelijk goed voor elkaar is, blijft natuurlijk altijd een aandachtspunt inderdaad juist omdat hij zo licht in de hand is. Maar als je ziet hoe het in het begin was en nu is echt een wereld van verschil, begin ook eindelijk wat druk in m'n handen te voelen. Ik rijd van mezelf eigenlijk met een hele lichte hand, maar om wat meer druk van hem te krijgen moet ik 'm ook als 't ware wat tegendruk geven met m'n handen, niet trekken uiteraard, maar wel m'n hand iets sluiten. Handen lager ben ik inderdaad met je eens.
ambre schreef:Wat is hij toch leuk!
En ik wist niet dat het zo'n kleintje was.
Fijn is het als je zelf klein bent,kleine paarden zijn nu eenmaal goedkoper en dus heb je de leukerts voor het uitzoeken!
Hij komt vanzelf meer aan de hand als de kracht toeneemt,ziet er nu iig al imposant uit!