Rogan de 1e X @ work (op bokt) Vostinker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:57

Kailonne schreef:
Het ziet er goed uit. Lekker doortrainen voor het showteam. En ik vind het ook een mooie kleur voor een tinker. :D

Hee Heidy!
Vostinkers zijn leuk he? :D

Jij moet ook meedoen met Avalon!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:07

Ik heb het idee dat je hem teveel wilt helpen, dat als je je teugels in 1 keer los zou laten hij op zijn snufferd ligt.
Probeer niet teveel aan de voorkant te willen: sturen vanuit je lichaam en aanwijzen met je hand. Verder van voren vrij.
Je beginhouding waar je heen wil is neus over de grond met achterbeen eronder.
Probeer met alleen een klein beetje contact te rijden, van achteren dan zo actief te worden dat ze van voren in je hand komen. En ze daarbij dan niet te veel willen begeleiden maar op eigen benen het "uit laten zoeken".

Het is wel een erg gaaf dier! Heb je bewust gekozen voor een 1 kleurige tinker? Of er gewoon tegenaan gelopen?

Anoniem

Re: Rogan de 1e X @ work (op bokt) Vostinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:22

Ik snap wat je bedoeld, loslaten vind ik erg moeilijk. Ook omdat hij dan direct omdraait richting uitgang en ik WEET dat ik dat met mijn benen moet oplossen. Maar nu nog doen!

Ik was niet specifiek op zoek naar eenkleurige tinker. Ik vind vosjes stiekem niet eens mooi, totdat ik Roogs tegenkwam!

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:41

wouw wat een mooie tinker! Fijn dat je er ook les mee krijgt :) En wat een super leuk doel zeg! Om mee te doen aan een show :D

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:28

Voordat ik mee kan rijden moet ik fatsoenlijk durven te galopperen. Dat is een project

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:36

Kailonne schreef:
Voordat ik mee kan rijden moet ik fatsoenlijk durven te galopperen. Dat is een project

Ik galopeer ook nog niet in de bak, alleen buiten. Bak is te moeilijk voor ons :j

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:43

Buiten durf ik al helemaal niet. Ben ik veel te bang dat hij ervandoor gaat.