Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LS_fotos schreef:Eef_Bam schreef:Sorry, ik vond het begineen grappig topic, maar je kan mij niet wijs maken dat de "amazone"op de "piaffefoto" op haar eigen benen staat, er is geen mens die zo kan staan, ook de foto daarna vind ik twijfelachtig, ze zit hier gewoon in het zadel. Dus tja, jammmer, maar ik voorzie een reltopic.
Kan jij niet 1 tel op je tenen staan ? dan moet je toch eens naar de dokter...
LS_fotos schreef:Eef_Bam schreef:Sorry, ik vond het begineen grappig topic, maar je kan mij niet wijs maken dat de "amazone"op de "piaffefoto" op haar eigen benen staat, er is geen mens die zo kan staan, ook de foto daarna vind ik twijfelachtig, ze zit hier gewoon in het zadel. Dus tja, jammmer, maar ik voorzie een reltopic.
NathalietjeB schreef:http://i1071.photobucket.com/albums/u51 ... 9de62c.png
nou als ik zo ga rennen pleur ik op me gezichtje
ik weet niet hoe je dan rent maar dit is wel beetje apart gezicht
Fiffill schreef:Hahahaha wat een ukkieNathalietjeB schreef:http://i1071.photobucket.com/albums/u51 ... 9de62c.png
nou als ik zo ga rennen pleur ik op me gezichtje
ik weet niet hoe je dan rent maar dit is wel beetje apart gezicht
Joh, je ziet toch duidelijk dat d'r kont het zadel niet eens raakt? Snap niet dat iedereen weer meteen op hol slaat...
Fiffill schreef:Volgens mij lijkt dat alleen maar zo. En dan nog, van die ene seconde gaat dat beestje niet dood
xxCYNNxx schreef:geniaal, heb helemaal dubbel gelegen hier. Vooral de tweede 'rij' foto; dat koppie en dat oogje
![]()
maarre; als die zo idioot is volgende keer toch echt een cap op hoorbp zou misschien ook geen overbodige luxe zijn
Air schreef:Fiffill schreef:Volgens mij lijkt dat alleen maar zo. En dan nog, van die ene seconde gaat dat beestje niet dood
Als we zo gaan denken kunnen we al onze honden ook wel even berijden....... Gaat om je verstand gebruiken. Op zo'n beesie ga je gewoon niet zitten.
Doe je dat wel neem dan ook je verantwoordelijkheid en ga niet een potje zitten liegen.