Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meijer1990 schreef:Bij deze fotoshoot was het hek van de laatste foto er inderdaad om heen. Dit zodat ze niet over het hele heide heen rennen. Je zoekt dan een stukje uit waar weinig tot geen kuilen zijn of struikelopjecten. Zo kunnen de fotograven aan 1 kant zitten en de eigenaar van het paard het paard laten bewegen die weet wat je moet vragen om hem te laten lopen.
PrimaDonna_ schreef:Leuk dier!
Mooie foto's ook!
Zitten mooie foto's tussen.
Ook ik vind het jammer van de spoorplekken, je gaat mij niet wijsmaken dat het niet door sporen komt.
Heb genoeg paarden in mijn leven voorbij zien komen waar het vel helemaal van los was gekomen.. zonde!
Cavalia schreef:PrimaDonna_ schreef:Leuk dier!
Mooie foto's ook!
Zitten mooie foto's tussen.
Ook ik vind het jammer van de spoorplekken, je gaat mij niet wijsmaken dat het niet door sporen komt.
Heb genoeg paarden in mijn leven voorbij zien komen waar het vel helemaal van los was gekomen.. zonde!
De lichte zijn inderdaad van de sporen. Maar dat is altijd netjes verzorgd is nu helemaal weg, je ziet er niks meer van.
NeverGiveUp schreef:Wat een prachtig beestje, kijkt heel jong en fris uit zijn oogjes.
Ik hoop dat je voortaan die plekken voorkomt, ik zie ze namelijk heel duidelijk nog.
Dan hou je nog lang dat leuke paardje, zou toch zonde zijn als je je eigen pony letterlijk beschadigt door iets wat goed gebruikt kan worden. (sporen dus)
Dit bedoel ik niet gemeen, maar echt gewoon zonde van je leuke pony!