Dan hoeft week 7 er niet ook nog bij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Claaaudy schreef:Voor mij hoeft week 7 er niet op, zonder draag je hem idd meer.
Onze trailer laten we waarschijnlijk niet staan, omdat mijn zus niet gaat en hem wel nodig gaat hebben.
Dus neem ik dan denk ik maar 1 zadel mee

Claaaudy schreef:Ik heb vroeger met mijn vorige pony ook altijd gesprongen maar ik denk dat ik het zaterdag nog wel spannend ga vinden. In principe springt ze wel altijd alleen vind ze dingen snel eng.
Maar hebben jullie binnenkort of volgende week nog wedstrijd? En titine, weet je al een beetje wanneer je gaat starten?
wrss staat er toch een Z ring op (op onze manege is bijna ieder weekend wedstrijd). welshfan97 schreef:Wat leuk dat je bijna gaat starten! Bij ons is er in de buurt ook bijna niks te doen nu.
Huh waarom zou je geen 2e keer doen? Dan heeft hij het parcours gezien en kun he hem juist vertrouwen geven dat er niks engs gebeurd. En meestal gaat 2e keer dan beter naar mijn idee.
) enja, toen had ik had dus op 9 van de 10 hindernissen een weigering, maar de 2e keer was ik zelf veel zelfverzekerder en sprong hij het hele parcours met maar 1 weigering. En dat alleen omdat hij niet uitkwam, omdat IK niet doorhad welk lijntje ik moest rijden! welshfan97 schreef:Haha ja een beetje stil!
Iemand nog wedstrijd gehad? Ik had met Ollie 61,.. % ging niet zo goed maar resultaat viel dus nog wel mee. Met Raspoetin was ik 2e in het M2 (8 mensen maar) met 202, hij liep echt heel fijn. Niet WOW maar laatste paar keer hele grove fouten gehad ik nu niet had (m.u.v. Aanspringen omdat ik daar ineens ging twijfelen en heel raar ging zitten). Dus wel tevreden. Nu nog een keer gewoon concours met Raspoetin en dan met Ollie regiokampioenschappen (met Ollie maak ik geen kans, met Raspoetin wel maar die is van mijn zusje dus gaat zij daarmee). En dan hopelijk begin zomer overstap met Raspoetin naar het Z1
omdat hij wat problemen had enzo.
. en mijn laatste dressuur wedstrijd was een selectie voor het grote concours Indoor Veendam. mijn eerste selectie had ik aardig verpest haha 179 punten. ik ging alles afraffelen omdat het na mijn idee toch niet goed ging.. dat had ik dus beter niet kunnen doen want de 2e selectie ging weer heel goed. 194 punten met een 3e plaats van de 17. er mochten 6 door en ik zat daar niet bij.. ik kwam 2,5 punten te kort
maarja daar leer ik weer van.