Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dekloktikt schreef:ik vind dr idd meer van een draver af hebben dan van een PRE. En ik heb een draver gehad alswel veel verschillende PRE's gereden!
Als je weet dat het een PRE is zie ook wel wat trekken hiervan, maar echt niet raar dat mensen denken dat het een draver is.. Ze is namelijk vrij rank gebouwd voor een PRE
Precies. Ook ik snap de reactie van de mensen wel. Maar je weet zelf beter, dus als je het 'erg' vind dat ze je paard een draver noemen gewoon niks van aantrekken
het is niet de typische PRE die je normaal voorbij ziet komen inderdaad, maar binnen ieder ras heb je extremen en alles daar tussenin 
gekvanfleur schreef:Ik kan er wel iets bij voorstellen.
Maar ff offtopic: bestaat dat ook al, sportgefokte PRE? God, ik hoop echt dat het geen voet aan de grond krijgt, zonde van het prachtige ras.
Ailill schreef:gekvanfleur schreef:Ik kan er wel iets bij voorstellen.
Maar ff offtopic: bestaat dat ook al, sportgefokte PRE? God, ik hoop echt dat het geen voet aan de grond krijgt, zonde van het prachtige ras.
Al heel lang. . . maar dat heb je binnen ieder ras, je hebt ook friezen/fjorden/haflingers en nog veel meer rassen met een klassiek(er) en sport-type.
Musiess schreef:ik zie dat het een pre is, maar die laatste ('magere') foto zou ik haar toch richting en draver noemen.. maar dit is een moment opnamen, mijn paard staat er soms ook niet echt jofel op