Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rixke schreef:vind het vreselijk rot voor je,maar ik zou in ieder geval verder zoeken naar de therapiemogelijkheden die er zijn.
acupunctuur is ook nog een optie.
heel veel sterkte! en hopelijk hoef je je paard niet weg te doen.
Denise1984 schreef:rixke schreef:vind het vreselijk rot voor je,maar ik zou in ieder geval verder zoeken naar de therapiemogelijkheden die er zijn.
acupunctuur is ook nog een optie.
heel veel sterkte! en hopelijk hoef je je paard niet weg te doen.
Ja ik ga zeker rond kijken voor behandelingen. De revalidatie arts ging nog in overleg met een manueel therapeut ofzo of die iets kon betekenen.
Andere bijrijdster al gevonden...gewoon iemand uit me familie. Dus dat is al super.
Maar hoe maak ik op een vriendelijke manier de ander duidelijk dat ik liever niet meer wil dat ze hem doet.. ik ben vaak nogal recht voor zijn raap en dar komt vaak niet zo aardig over terwijl ik dat niet zo bedoel.
Denise1984 schreef:pff gebroken zelfs. Wat goed dat je weer zo hersteld bent en dat je het uberhaupt hebt overleefd! Zal een moeilijke tijd geweest zijn voor je. Wat heb jij toen met je paard gedaan?
Tallie1979 schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen.. Ga niet over 1 nacht ijs..
Ik heb als jong meisje soortgelijk iets gehad als jij.. 2.5 jaar met een kraag gelopen, helaas.. Het heeft jaren therapie gekost (sportmassage in mijn geval) maar het is leefbaar! Bij mij ook nooit meer 100% maar toch rij ik weer!
Het zal altijd een zwakke plek blijven, maar je paard wegdoen zou ik nog niet doen. Geef het 6 maanden tot een jaar en beslis dan!