Gaaf zeg dat je paard weer helemaal de oude is geworden! Mooie fotoreportage van een leuk paard. Daar heb je zo te zien in goede tijden je handen vol aan.
Wow, wat een verhaal zeg. Heel heftig, zal zwaar geweest zijn voor jullie allemaal.
Ze is wel echt prachtig, ik val echt op bonte paarden! Ik ben blij voor jullie dat ze er nog is en dat jullie het zo doorstaan hebben! Een prachtig 2013 toegewenst!!!
Bij het lezen van je verhaal schoten de tranen in mijn ogen. Wat moet dat heftig geweest zijn! Maar wat fijn dat ze er zo bovenop gekomen is en dat ze door de switch naar western zich weer helemaal blij voelt. Diep respect voor jullie. En voor de toekomst heel veel geluk en gezondheid toe gewenst!
jeetje wat een toestanden waren dat toch vorig jaar met die Rhino! gelukkig hadden wij in Zeeland er niet zoveel last van en gelukkig is Cisco er bovenopgekomen! Cisco heeft bijna dezelfde aftekening als onze bonte (voor zover ik dat kan zien op de foto, natuurlijk )! Alleen is onze bonte een zoon van Limbo (v. concorde), is Cisco ook een afstammeling van Samber??
Wat een heftig verhaal zeg! En wat goed dat ze er weer bovenop is. Ik kan mij helemaal inleven in jullie reactie op de eerste keer los dat ze ging rollen. Ongeveer 2 jaar terug was mijn destijds bijna drie jarige pony ook zwaar atactisch (uiteindelijk geen diagnose gesteld) toen hij voor het eerst weer met zijn achterhoefje achter zijn oor kon krabben stond ik met tranen in mijn ogen. Zo ongelooflijk trots was ik op mijn vriendje, voor zoiets ogenschijnlijk simpels...
Knakker
Geplaatst: 03-01-13 13:47
zo hee, heftig, maar wat fijn dat jullie er door heen gekomen zijn. Leuke fotoserie! Wat sneu voor je stalgenoten dat hun paard het niet overleefd heeft. Hebben ze inmiddels al een nieuw paard?
chip
Geplaatst: 03-01-13 13:59
Cisco is een nakomeling van mijn Chip ( v Chanel en vm is Waldhorn ) De vader van Cisco is Coolcracker S ( Concorde x Samber )
_Daniquee
Geplaatst: 03-01-13 14:01
Jeetje.... Ik zit dit verhaal met kippenvel te lezen, wat moet dit heftig geweest zijn voor jullie Maar wat ongelofelijk mooi om te lezen, hoe hard jullie en de stal gevochten heeft hiervoor. Wat sneu dat stalgenoten hun paard verloren zijn, maar wel super dat die van jullie er boven op is gekomen!! Dat 2013 maar jullie jaar mag worden.
laurajoy15
Geplaatst: 03-01-13 14:20
wow heftig...
Maar wat een SCHITTERD paardje!
duuntjelover
Geplaatst: 03-01-13 14:50
wauw wat een wonder dat het weer zo goed gaat. wat een prachtig paard
xRiianne
Geplaatst: 03-01-13 15:11
wauw, idd heftig verhaal maar wat ben ik blij om te lezen dat ze weer helemaal de oude is