Zo te zien is de verhuizing prima gegaan, fijn hoor! Erg grappig, ik geloof dat ik hier jaren geleden met de haflinger van mij en mijn zusje heb gestaan. Hoop dat jullie het helemaal naar jullie zin krijgen op jullie nieuwe stekkie. Veel plezier!
Fijn joh dat alles zo goed is gegaan en Angel lekker rustig op haar nieuwe plekje staat. Je had inderdaad supermazzel met het weer vandaag. Veel plezier op jullie nieuwe stalling!!
Ja heb heel wat jaartjes in maastricht gewoond, vlakbij zwembad jekerdal. Je stal ligt toch aan de cannerweg? Onze haflinger stond altijd in de hoekstal met het luikje naar buiten. ( Als het de juiste stal is natuurlijk ) Heerijk plekje om lekker buiten te rijden ook! Onze haflinger vond het altijd leuk als we boven aan de cannerweg waren om te draaien en kei hard terug te racen naar de stal haha.
Oh echt, ja dan klopt het denk ik wel ! Hartstikke leuk Omdat er staat woonplaats: Zuid-Holland paardje in Gelderland dacht ik ff uhh... en hoe kom je dan in Maastricht ?
_sab_
Geplaatst: 30-12-12 12:54
Lieve Maureen, Wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is! Heb wel aan jullie gedacht. Leuke fotootjes. Angel lijkt zich meteen thuis te voelen. Super fijn voor je, nu genieten van jullie nieuwe stekkie!
Elke verhuizing zou zo moeten gaan, Maureen! Wat heerlijk dat jullie zo'n zonnetje erbij hadden. Ik hoop dat je mafje snel went en jullie met welke bonte dan ook heerlijke ritten gaan maken.
Nou de verhuizing is zo te zien super gegaan.. Ik dacht net ik ken dat paardje ergens van.. En nu weet ik het, ze heeft een paar weken bij ons gestaan om gedekt te worden door de hengst van een vriendin toen ze nog van de vorige eigenaar was
may123
Geplaatst: 02-01-13 19:23
ziet er goed uit ik ga maart of april ook naar een andere stal over de weg wel wat verder rijden maar leuk! je haffie ziet er leuk uit en je laarzen zijn ook leuk ja hahahah veel plezier op jullie nieuwe stekkie